Като за начало - избери точния модел, защото в Браво/ се слага само 4-цилиндров 1.9 ЖТД, в 2 варианта - 105, и 100 коня , като вторият е по-добър по редица неща, например един косвен показател като данък - 15-20 лв. В седанът Мареа (има и "комби") се слага и 5 цилиндров, в 3 разновидности, като отново най-"примитивна", така да се каже, е 105 к.с. версията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на дизелов Фиат
Collapse
X
-
Не знам защо съм написал такова нещо, това определено не е вярно. Имал съм предвид че 1.9-ките са 3 версии, но не съм сигурен даже, а 2.4-ката ЖТД е само една версия - 130 конски сили. 1.9-ките със сигурност има 105, и 110, а за 100 не съм сигурен, той е бравов двигател. За простора ще те разочаровам че Марчето е по-голяма - и Брава и Мареа са широки по метър и седемдесет, а базата им е по 2, 54 метра. На мареата може би отзад да има повече простор, но отпред вътре в купето мисля че са 1:1.Ако не си попадал на сайта catalog.uto.ru , влез, има интересни неща.
-
Знам го да, то и аз и мах съмнения че много си причат на външен и вътрешен вид и може да са с еднакви габарити отвътре. То цялата работа отива до там че съм 1.95
и са ми важни габаритите отвътре... Мисълта ми е колко широка е сравнена с Вектра Б и Толедо1 (това са ми най добрите ориентири които съм карал)
Коментар
-
Честно казано не знам каква е разликата между браво ,брава и мареа вътре ,но мога да ти сравня мареа с вектра А и Б Брат ми има вектра А,много е ниска,особено отзад,а инъче е мъничко по тясня отпред...Вектра Б вече е друго,широка е,особено просторно е комбито,но е скъпичко всравнение с фиатlaizark написа:Знам го да, то и аз и мах съмнения че много си причат на външен и вътрешен вид и може да са с еднакви габарити отвътре. То цялата работа отива до там че съм 1.95
и са ми важни габаритите отвътре... Мисълта ми е колко широка е сравнена с Вектра Б и Толедо1 (това са ми най добрите ориентири които съм карал)
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Абе колеги както и да си кривим душите дизел си има предимства, но си е бомба със закъснител.Сегашните дизели са толкова калпави че счупи ли се все едно си купуваш друга кола.Ето аз карах си 15 000км и хоп 650лв ремонт на помпа(айде аз тънко минах), един приятел кара си Опел Астра (полицейските) мина 85 000км-ремонт на помпа и там куп други глупости 2000лв, 2-ма приятели с Ауди А6 2500TDI по 3600лв, Форд Фокус 1700лв...Така че на късмет си колега може и много да те изкара, но счупи ли се подготви се психически за хубава сума и много ядове
Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Ама чакай сега, аз помпата мога да я прата за ремонт за няма и 50 км, ама това какво значи ? Мойта кола снощи беше на 334 720 км (т. нар. реални) , а помпата никога не е слизала от нея.Maver написа:Абе колеги както и да си кривим душите дизел си има предимства, но си е бомба със закъснител.Сегашните дизели са толкова калпави че счупи ли се все едно си купуваш друга кола.Ето аз карах си 15 000км и хоп 650лв ремонт на помпа(айде аз тънко минах), един приятел кара си Опел Астра (полицейските) мина 85 000км-ремонт на помпа и там куп други глупости 2000лв, 2-ма приятели с Ауди А6 2500TDI по 3600лв, Форд Фокус 1700лв...Така че на късмет си колега може и много да те изкара, но счупи ли се подготви се психически за хубава сума и много ядове
Коментар
-
Прави си е Оги. Maver не ги гледай другите, говорим за jtd. До сега в нашия форум май има само един случай на счупено jtd, и за него съм сигурен че не са виновни от фиат. Вярно е че има скъпи неща и те са маховика, помпа и дюзи, но дюзите както ни стана ясно се ремонтират, помпата и тя се ремонтира за стотина лв. Маховика е гадна история, но като си купуваш колата и знаеш какво да гледаш няма да има проблеми. Освен това такъв маховик има всеки по-нов дизел а вече и по-силен бензин. Примерно на мен ми претриса съвсем леко на моменти при тръгване, и така си претриса вече 30000км и не става по-зле. Така че ако си вземеш колата с читав маховик, скоро няма да го сменяш.С дюзи на jtd май не съм чул някой да е имал проблеми. Помпата ако е тръгнала да се скапва, като настъпиш здраво колата, към високите ще гасне.laizark, щом ти харесва сеата покарай малко и двете коли за да можеш да придобиеш представа кое ще ти хареса повече. Свържи се с колеги от Стара Загора, сигурен съм че ще има кой да ти даде едно кръгче.*******Това Хаджов да не го чете*******Винаги можеш и на 1,9 и на 2,4 да сложиш един ремап и колата да тръгне доооста добре, без да ти харчи повече. На 2,4 ефекта е по-голям от на 1,9. Emzo, що не повозиш колегата да види за какво става въпрос.
Коментар
-
Има ли колега който си кара фиатката говорим Браво/Брава/Мареа, който да си я е купил чисто нова и тогава да говори какво е ставало до 300-400 хиляди км.Защото оgi28b може колата ти в момента да е читава ама знаеш ли я какви ремонти и какви пари са хвърлени преди теб
Няма ко да се лъжем счупи ли се дизела горко ти говоря за помпи дюзи .... А че си и кола все пак и се чупят всички други чаркалаци окачване, спирачки и т.н.Колегата иска да се осведоми за дизела мисля че няма защо да му спестяваме някой работи.А че си има и предимсва има си, а аз честно казано имах си бензинка а сега дизел и при първа възможност ще го сменя за някое бензиново BMW-це.Дизелче само чисто ново на втора ръка не се хващам вече.Така виждам аз нещата може би защотото моята кола се счупи може би защото много дизелаци овяхнаха около мен
Bravo TD_100 GT
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар