perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Ами основните неща са си същите, не виждам сериозна разлика
Ето го правилният pdf: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...0Range.pdfОт тук може да се попрочете и да се помисли, какво би могло да бъде обявено за виновник
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Колеги при вас не знам как е но при мен окисите по куплунзите са в повече. Я ми кажете компа който е за двигателя дали е капсулован и евентоално ако знаете къде се намира. Искам да го проверя и него. Управлението на климатика, ICS, някакъв куплун при бушоните и какво ли още не изцяло позеленели. Вече почнаха да ме базикат, че е давена. При някой от вас при който има симптомите на прекъсване да е забелязал в повече окиси.
Коментар
-
Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.
Коментар
-
Аззззззззchaveto написа:Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.
,пак предърпва!
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Освен за катализатора и ЕЖР-системата,няма ли нещо друго за което да се хванете.За всеки проблем,все те са ви виновни.Аа,забравих:трябва Ремап и да се направи.Това е третото решение на проблемите.chaveto написа:Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.
Коментар
-
Днес отново се натъкнах на една статия за Либра и специално за дизеловите мотори и там се казваше, че още от самото начало започвали да имат смущения във впръскането на гориво. Истината за мен е, че нещо по електрическата част си променя стойността при тези обороти ,стойността не е такава каквато трябва да е
Коментар
-
Колега Хаджов, моята е 110к.с.-2001г., но и при мен се усеща придърпване понякогаStefan Hadjov написа:Добре си го цитирал този pdf,но касае двигателите 2-ро поколение JTD,след 2000 год и по специално двигателя 110 кс.Има доста съществени разлики с двигателя който се коментира в темата.perlsite написа:Предполагам, че няма и никакви отчетени грешки от ECU...Иначе незнам дали си чел този pdf - има интересна информация за работата на JTD, от какво се определея подаването на горивото, работата на инжекторите, RPM датчика - при какви условия (скорост), налягане се прекъсва подаването на горивото.. изобщо има доста варианти.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...00%20Range.pdfFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
@chaveto - по назад в темата съм направил логове, в които се вижда разминаване в налягането, но времето (интервала), през който се логва е голям и може това да лъже.Принципно бих пробвал със смяна на регулатора на налягане на горивото, но J T D го е сменял и пак придърпва.Продължавам да търся Заралия със здраво или придърпващо JTD да експериментираме с дюзите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Знам,за съжаление.Понякога или винаги.Ако е понякога успяваш ли да хванеш точно условията в които предърпва.Има ли колега във форума със Стило 115 ЖТД ,и при него да придърпва?dobrujanetza написа:Колега Хаджов, моята е 110к.с.-2001г., но и при мен се усеща придърпване понякогаStefan Hadjov написа:Добре си го цитирал този pdf,но касае двигателите 2-ро поколение JTD,след 2000 год и по специално двигателя 110 кс.Има доста съществени разлики с двигателя който се коментира в темата.perlsite написа:Предполагам, че няма и никакви отчетени грешки от ECU...Иначе незнам дали си чел този pdf - има интересна информация за работата на JTD, от какво се определея подаването на горивото, работата на инжекторите, RPM датчика - при какви условия (скорост), налягане се прекъсва подаването на горивото.. изобщо има доста варианти.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...00%20Range.pdf
Коментар
-
Имам братовчет в Ст.З. и има Браво което беше просто мечта до преди да го ударят отзад,и сега ще го продава на части.Гаранция давам за двигателя както и за управлението му,аз съм го подържал до последно.Незнам дали ще се съгласи на някаква врътка,но колата е комплект без задницата разбира се един идиот спря в него.Казва се Иван Енчев и ето и тел.0884321680 за връзка.Дано не се сърди че му давам телефона,неговото желание беше да го даде цялото на някой а не да се разправя с месеци дори години с дребни неща.emzo написа:Еми не мисля, че и 4те дюзи са прецакани, все ще се намерят от 8 - 4 работещи.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар