RPM датчика, отхвърлихте ли го като вариант? Малко е съмнително да изкарва неверни стойности точно в този интервал от обороти, но...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Ето за този датчик говоря - той отчита оборотите и е част от формулата по която се изчислява количеството гориво, което се впръсква. Не, че наистина вярвам, че той е отговорен за твоят проблем, но със сигурност е не по-малко логично да се провери след като сте проверявали например дебитомера, който участва в същата тази формула...http://www.fiatforum.com/attachment....6&d=1220889251FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Колеги,аз мисля че този проблем с придърпването не е свързан с електронното управление на двигателя.Ако беше от прекъсване функцията или грешно показание на някой датчик или в самия контролер,щеше да се проявява и в други различни режими на работа.Предполагам че проблема е чисто механичен и е свързан с прецизната работа на демферния маховик съчетана със работата на двигателя в определен режим -ускорение при повишено натоварване в ниските обороти на двигателя.J T D написа:Забравих да пусна климатика като е тествахме,тогава още повече предърпва!emzo написа:Демонстрирах го на Airfan, на J T D също го прави, но не толкова ясно.
Коментар
-
При мен също го има това не приатно придърпване, педала на газта ми е също много чуствителен и още не мога да свикна. При мен придърпването го има на всички предаваки в диапазин от 1200 до 1500 оборота. ЕГР е запушен но мисля тези дни да го отпуша за да видя как ще е с отпушен. Другото което ми прави впечатление е, че на място до 1200 оборота се форсира плавно и в момента когато ги достигне рязко отива на 1800 оборота. Не знам дали някъде там не е проблема. Също така имах проблем с ICS-са и управлението на климатроника, имаше влага вътре в тях и по крачетата на някои чипове бяха побеляли, след обилно измиване със спирт и какво ли още не засега всичко работи. Каква е възможноста да има и влага в комютъра на двигателя и от там да идват тези смущения в работата на двигателя. Двигателя е 2.4 Jtd ланчия либра.Имам няколко въпроса относно тези двигатели. Какво значи РЕМАПА и наистина ли става чуствителна газта след това нещо. Мога ли да го махна този РЕМАП за да си ми е нормална газта. Потенциометъра на газта с колко проводника е и дали компа следи съпротивление или напрежение на потенциометъра. И след като си отпуша ЕГР клапана какво ще стане. Тези двигатели имат ли дроселова клапа на смукателният колектор. При мен има нещо което наподобява такава клапа но не помръдва колкото и да давам газ.ЕДИТ: Тези които имат желани да ми отговорят нека да го направят на Л.С за да не спамим темата.emzo написа:Глупости, какво значи незабележимо за обикновен водач или италианец ? Чувствителната газ става след ремапа.Със стоковия файл си е съвсем нормална.
Коментар
-
Нека да споделя и от днес какви са ми наблюденията. Тръгване рано сутринта, температурата беше 13*С карал съм лекичко без никакви издувания така 5км до бензиностанцията. Заредих за около 5мин и тръгнах отново, в продължение на още 26км съм карал до 110км и нарочно съм намалявал за да влиза във въпросните обороти, нямаше никакви проблеми. След всичките тези километри от 5-та свалих на 4-та при 90км и дадох газ до край, след това натискане на педала отново започна да придърпва, вече температурата беше станала 14*С но не мисля, че проблема е в външната температура. След 10ч престой когато отново се прибирах си е същата работа (придърпва). Утре сутринта отново ще видя как ще се държи и ще споделя.
Коментар
-
Тази Lybra с какъв двигател е? Има с 835.А5;835.А6;841.С.Питаш дали има дроселова клапа,а не казваш какъв ти е двигателя.Ако си с Ремап,въведи си колата с фабричен софтуер и след това прави коментарии,защото от развалени коли спрямо фабричното им състояние може всичко да се очаква.Контроплера никога не мери съпротивления,а винаги напрежения.chaveto написа:Нека да споделя и от днес какви са ми наблюденията. Тръгване рано сутринта, температурата беше 13*С карал съм лекичко без никакви издувания така 5км до бензиностанцията. Заредих за около 5мин и тръгнах отново, в продължение на още 26км съм карал до 110км и нарочно съм намалявал за да влиза във въпросните обороти, нямаше никакви проблеми. След всичките тези километри от 5-та свалих на 4-та при 90км и дадох газ до край, след това натискане на педала отново започна да придърпва, вече температурата беше станала 14*С но не мисля, че проблема е в външната температура. След 10ч престой когато отново се прибирах си е същата работа (придърпва). Утре сутринта отново ще видя как ще се държи и ще споделя.
Коментар
-
@Stefan Hadjov двигателя е 2.4Jtd 103Kw-140к.с какъв му е точният номер не знам. Не знам какво е РЕМАП и си нямам никаква идея
Попитах дали отчита съпротивление или напрежение за да предложа/пробвам да сложа един кондензатор на самият потенциометър за да се получи забавянето при отнемането на газта. Или по точно да не забива муцуната като отнемеш газта. Не мисля, че между трите двигателя има някой който е с дроселова клапа а останалите без и поста ти го усещам като заяждане, може и да греша.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар