Здравейте, скоро си взех колата и реших да и направя една диагностика в FORMULA Пловдив. Колата си върви много добре, но диагностиката показа проблем с дебитомера при реалните данни по време на работа компщтъра показа постоянна стойност на дебитомера 500 и нещо ... Каза ми че дебитомера е за смяна. Днес го откачих и покарах малко колата се държи по абсолютно същия начин както и със закачен дебитомер. Не пуши (съвсем леко при натискане на газта до край и то за кратко) върви си доволно колата само относно горенето мисля че гори малко повече от нормалното но не съм я засичал.... Кажете какво мислите по върпоса защото до колкото прочетох при неработещ дебитомер колата не върви изобщо както трябва... ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за дебитомер JTD 105
Collapse
X
-
Не, колата си върви добре без да се замисля от ниските до високите обороти. Със сигурност не работи тоя дебитомер щото и БОШ компа каза грешка а и когато го откачих от буксата колата си вървеше по същия начин. Един приятел имаше Мареа TD100 и като го повозих на JTD-то каза че добре върви но колкото неговата мареа незнам дали дебитомеера може да окаже такова влияние като цяло леко да бутне колата без да се усеща заглъхване но се чудя ако това е всичко от автомобила каква роля играе този дебитомер щом не работи а колата си върви добре.... луда работаП.С. Като се замисля на 3-4та като я настъпя от ниски обороти в началото си набира но изведнъж сякаш се отпушва и започва да се усеща доста повече ускорението но мислех че е от турбото тази разлика .... незнам и азiakvvu написа:Усещаш ли някакво насищане на двигателя при определени обороти(да речем около 2800-3000),тоест да очакваш да ускорява а тя да се замисля или да замалява,особенно на 4-та и 5-та скорост.
Коментар
-
Определено тази динамика която усещаш е от турбината.А друго JTD до сега карал ли си за да можеш да направиш разликата?И още един съвет-извади го и го почисти,предполагам че тогава ще усетиш подобрение.Иначе цената му през BOSCH е 136 лв.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Друго JTD не съм карал сравнението го прави мой приятел (който няма да ме подведе) на базата на сравнение моето JTD с неговата мареа. Засичахме я на 400 метра и на отсечката направи скрост колкото неговата Мареа 135километра в час...П.С. В сервиза при диагностиката пред мен го почистиха дебитомераiakvvu написа:Определено тази динамика която усещаш е от турбината.А друго JTD до сега карал ли си за да можеш да направиш разликата?И още един съвет-извади го и го почисти,предполагам че тогава може да се усети малко подобрение.Иначе цената му през BOSCH е 136 лв.
Коментар
-
Колега искам да ти кажа че ако всичко ти е наред по мотора това леко купе трябва да се изтрелва.Този мотор го карах на Алфа 145 и трябва да ти кажа че е като стрела.Брат ми кара Мареа 2,4 TD,която е 125 к.с. и успяваше да ме догони едва на скорости над 120 км/ч,а за TD 100 не ми се говори на това голямо купе...Факта че дебитомера не ти отчита правилното количество въздух прави колата тромава.А в повечето случаи дебитомерите дефиктират така че отчитат по малко натоварване на двигателя и съответно правят сместа не достатачна богата на гориво а от там идва и тромавоста на автомобила.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Човека написа че са му го чистили и не е имало промяна.Аз имах предвид че зависи как ти се е скапал дебитомера. Моя стария не показваше никви стойности (почти), толкова се беше скапал. Сложих си нов и честно казано разликата в ускорението не беше много голяма. Затова може и да си ти набира добре колата и пак да е скапан. Като ускоряваш, чуваш ли турбината да свисти и след какви обороти се чува.
Коментар
-
Турбината започва да се чува от към 2000 оборота някъде говоря приблизително разбира се.vsd написа:Човека написа че са му го чистили и не е имало промяна.Аз имах предвид че зависи как ти се е скапал дебитомера. Моя стария не показваше никви стойности (почти), толкова се беше скапал. Сложих си нов и честно казано разликата в ускорението не беше много голяма. Затова може и да си ти набира добре колата и пак да е скапан. Като ускоряваш, чуваш ли турбината да свисти и след какви обороти се чува.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар