perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За дизелът и настоящия студ!?
Collapse
X
-
Звънни ми утре, по обедно време, мога да те дръпна до Вантотрейд, като се прибирам към Кокаляне.Съвсем близо съм до Ситняково, в Полиграфическия комбинат ми е редакцията.0887 631329 или 942 26 43, ИванJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
-
Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Тоз акумулатор, щом е толкова разреден, може и да замръзне, по-добре го свали и го дръж в къщи на топло, тая нощ ще е още по-студено.perlsite написа:Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Да това е най-разумното решение и както писах преди, поне от доста добре отоплената площ в сервиза на Ванто трейд, нещата може би ще се подобрят в добра насока."Анаболка" ,не скачай друже долкоз рязко с този "Лукойл" и аз писах по темата и други колеги така, че си направи труда да прочетеш по-назад тази и още една-две теми.Обосновано, защо и как беше написано на чист БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, ЗАЩО ОТ ТАМ не и т.н.А пък ти си зареждай от където си искаш-- ако искаш и от "КАСПИЧАН ОЙЛ" или подобно.Все пак парите са си твои.Но все-пак да ти спестя малко време, пък то времето е пари ще ти кажа.ЗАЩОТО ТЯХНАТА НАФТА Е С ВИСОКО СЪДЪРЖАНИЕ НА СЯРА,НЯМАТ ТЕХНОЛОГИИ ЗА НИСКОСЕРНИСТИ ГОРИВА И СКОРО НЯМА ДА ИМАТ!Всички вносители на нови дизелови автомобили са пропищели от тях с тези гаранции, като някои дори не искат да внасят определени по-съвременни дизели.Друго нямам какво да ти кажа защото темата е много обширна и определено не здравословна така, че ако искаш пак си зареждай от тях.У С П Е Х и най-вече к ъ с м е т.perlsite написа:Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Нормалното напрежение, което дават в книгата е 12.66 волта! Тогава, акумулатора е на 100%. 75% е при 12.48 волта и 50% при 12.30 волта. Иде реч за препоръчаният от производителя 60 амперов акумулатор. В този смисъл твоят акумулатор е мъртвец. По принцип някой може да се намеси и да каже, че силата на тока няма общо с напрежението, но то все пак е индикатор за състоянието на акумулатораperlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ами имах в предивд, че акумулатора не е разреден много (все пак 6-7 опита да запаля си разрежда акумулатора в известна степен) и с 11.75V би трябвало да е напълно достатъчно да запаля.. при нормални обстоятелства!Преди известно време алармата на колата беше се скапала и релето за мигачите беше залепнало... и така стоя колата една нощ с включени мигачи. Колата беше точно закупена и още не беше застрахована.. и не посмях да извадя акумулатора за да не се изключи алармата.. както и да е.. не беше добре решение. На следващият ден трябваше с приятел да палим колата като взехме ток от неговият автомобил, защото моят (същият) акумулатор тотално беше здал багажа.. не работеше нито аларма, нито радиото - нищо!Паленето стана след 5 до макс 10 мин зареждане на моят акумулатор.. през неговият (бяхме запалили неговият двигател като беше оставен на празен ход). Нямате идея как едва светеха лампичките по таблото, а алармате едва работеше, когато запалихме за първи път! Разкачихме кабелите и преместихма неговата кола за да може да изкараме моята.. пръвият път по поргрешка колата изгасна... и се наложи 2-ри път да палим с моят акумулатор но вече без помощ от другата кола.. запали от раз! Няма начин за тези 5-10 минути акумулатора да се е заредил.. а беше тотално изтощен и за това си мисля, че сега без проблем трябва да запали и, че проблема изобщо не е в акумулатора!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
И с това не мога да се съглася на пълноVladim написа:Нормалното напрежение, което дават в книгата е 12.66 волта! Тогава, акумулатора е на 100%. 75% е при 12.48 волта и 50% при 12.30 волта. Иде реч за препоръчаният от производителя 60 амперов акумулатор. В този смисъл твоят акумулатор е мъртвец. По принцип някой може да се намеси и да каже, че силата на тока няма общо с напрежението, но то все пак е индикатор за състоянието на акумулатораperlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!
Последният път като запалих усешно двигателя (предишната вечер) индикацията на таблото не показваше проблем с акумулатора.. иначе щях да напиша, че имам проблем с акумулатора и сега да си търся нов
Нормално напрежението на една клетка не трябва да пада под 1.7 V (номинално са 2 V, т.е. 6 клетки по 2 V всяка).. което означава, че при "нормално" напрежение 12.66 (както казваш ти) означава, че минимума е около 10.8 V и така да е... няма логика моите текущи 11.75 V да дават каквото и да е отражение върху запалването на двигателя.. ако някой смята, че не е така.. да ходя да си купувам утре нов и зареден акумулатор
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Под 10.7 V акумулатора е "мъртвец" и е загубен безвъзвратно, поне така са ме учили в ТУ Габрово, имаше някакъв вариант с промиване за премахване на оловно антимониевата шлака която е паднала на дъното, но метода е крайно неефективен и доста несигурен, както и трудоемък, колега измери гъстотата на електролита, не мога да си спомня колко точно трябваше да бъде но е някъде около 1.026-1.030 /дано да не пиша глупости/, но имай в предвид че тук разликите са малки /нека се изкаже човек който се занимава с това/ Ако се добавя киселина, после трябва да се дозареди! P.S. Айде де, на времето кой да слуша доцент Стефанов Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 , то нали имаше колежки за зяпанеperlsite написа:И с това не мога да се съглася на пълноVladim написа:Нормалното напрежение, което дават в книгата е 12.66 волта! Тогава, акумулатора е на 100%. 75% е при 12.48 волта и 50% при 12.30 волта. Иде реч за препоръчаният от производителя 60 амперов акумулатор. В този смисъл твоят акумулатор е мъртвец. По принцип някой може да се намеси и да каже, че силата на тока няма общо с напрежението, но то все пак е индикатор за състоянието на акумулатораperlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!
Последният път като запалих усешно двигателя (предишната вечер) индикацията на таблото не показваше проблем с акумулатора.. иначе щях да напиша, че имам проблем с акумулатора и сега да си търся нов
Нормално напрежението на една клетка не трябва да пада под 1.7 V (номинално са 2 V, т.е. 6 клетки по 2 V всяка).. което означава, че при "нормално" напрежение 12.66 (както казваш ти) означава, че минимума е около 10.8 V и така да е... няма логика моите текущи 11.75 V да дават каквото и да е отражение върху запалването на двигателя.. ако някой смята, че не е така.. да ходя да си купувам утре нов и зареден акумулатор
Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Виж... карам десет години кола и съм сменял не помя вече, колко акумулатора, често поради моята некомпетентност ги скапвах, но все пак човек се учи от грешките си и трупа опит. Приятно изненадан останах, като видях, че моята фиатка е с оргиналният си акумулатор, т.е. над 7 годишен и сега пали без проблеми
Не съм казал, че проблема ти е САМО в акумулатора, просто ти казвам, че е мъртав и, ако не вземеш мерки скоро да го заредиш при тези темперетури и факта, че вече си го изтощавал тотално (преди време) ще трябва да се сбогуваш с него.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
za naftata
За съжаление трябва да призная че и аз се разочаровах от Алпин дизела на OMV. Колата Brava TD100 стои в гараж и при -15 навън запали без проблем. Стоя навън около 4 часа припалих я, запали без проблем. Вечерта обаче завъртях но незапали. Опипах помпичката, беше замръзнала. От там пътна помощ и в гаража. Сега трябва да сменя горивниа филтър. Дано да няма други поражения защото преди да я изтегля на сутринта температурата беше -20
Коментар
-
Да, но от една единствена бензиностанция на OMV и те колегите я разбраха коя е.Мърша има във всяко стадо. Във фирмата където работя също бяхме на Транскард и Лук.Но миналия февруари след като няколко месечните служебни "Волва" на "босовете" изкапаха едно по едно,"Лукойл" е вече мръсна дума.Става дума за D5 моторите на S 80, XC70 и джипа ХС 90.Не става дума за обиди, предполагам никой не се засяга от фактите.А те за съжаление са такива.Пък и не съм рекламен агент или PR на OMV.Зареждам също и от турската OPJET и също съм много доволен.Само да вмента и завършвам: Разправиите с въпросните возила стигнаха до там, че за една бройка беше от МОТОПФОЕ да снемат гаранцията.Anaboliy написа:Nino не съм казал че е хубава но половината закъсали казват че са с Алпин Дизел аз просто казах че съм с обикновенна от Лукойл и малко Кастрол ТДА .Неискам да обидя никого нп. Зареждам от там не за друго щото работят с Транскарт и не плащам на момента не заради друго
Погледни и тук: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=4704
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар