Айде сега ново 20... имах работа на вън до преди малко... и хоп.. на връщане лампичката на инжектора светна..Сега се чудя дали студът е причината.. и дали ще се оправи като се затопли или съм за сервиз
Иначе преди няколко месеца сменях подгряващи свещи.. оригинални... като за 4ри броя..около 110лв
и направо не ми се мисли ако е от тях... Някой да има идеи от студът какво може да се е прецакало по инжекторната система?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За дизелът и настоящия студ!?
Collapse
X
-
Студът е причината.Не вярвам да има нещо сериозно, но много вероятно е за се е запушил нафтовия филтър или поне да е тръгнал да се запушва.Неустойчивата работа и прекъсване се дължи на недостиг на гориво.Снощи допълних пак на OMV с "алпийски дизел" даже не сложих добавка този път, нямах.Паленето сутринта в големия студ беше както обикновено.Само ми направи впечатление, че доста дълго време, около 30 сек реотанчето на таблото не изгасна.Обичайно подгрява около 10 сек.Разбирам,че си с "common rail", мотор и съвета ми е и да не си и помисляш за друго гориво освен по-скъпите дизели, като "алпин дизел" или шел "v power".Те освен по-ниската температура на замръзване имат и доста по-малко съдържание на сяра.А тя е най-големият враг на модерните дизелови инжекционни системи.Сяра+конденз->сярна киселина.Също пълни резервоара винаги догоре.От температурните разлики, вероятността за образуване на конденз и от там вода е по-малка когато резервоара е пълен.Иначе "обратната нафта" се връща топла в резервоара и когато е празен се образува конденз и от там неприятности.perlsite написа:Айде сега ново 20... имах работа на вън до преди малко... и хоп.. на връщане лампичката на инжектора светна..Сега се чудя дали студът е причината.. и дали ще се оправи като се затопли или съм за сервиз
Иначе преди няколко месеца сменях подгряващи свещи.. оригинални... като за 4ри броя..около 110лв
и направо не ми се мисли ако е от тях... Някой да има идеи от студът какво може да се е прецакало по инжекторната система?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Да, онзи ден (още при -6, -7) напълних резервоара почти до горе с Аlpine дизел, но е вярно, че точно преди да заредя до горе вече беше светнала червената лампичка, като последният път заредих отново на ОМВ, но Евро дизел.Обикновенно зареждам само Спринт, а сега Алпин дизел... точно защото съм с комън рейл двигател... използвам и почти непрекъснато почистващи добавки, за да няма налепи и бози по инжекторите и т.н..Сега със сигурност резервоара е над 3/4 пълен.Заредих на ОМВ-то в Мусагеница... след това попрочетох мнения в другите форуми и от там са масово недоволни.. от тази бензиностанция - очевидно сипват лайна (?!)Днес дори не съм посмял да запаля колата още... за да не се сдуха нещо...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!!
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали
?
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Edit: Подивявам колеги.. само не мълчете такаperlsite написа:Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!!
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали
?
, че си ви представям как цъкате с език
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Само топъл гараж помага.Съжалявам за проблемите, които имаш.Това е още едно доказателство на тезата ми, че в България не е за дизелови коли.Просто това, което се продава даже на ОМВ като Алпин дизел, е гадна лайняна чорба.И двете дизелови коли в семейството - Тойота Авенсис 2004 и Сангйонг Мусо 1999, днес имаха проблеми(колите спят в топъл гараж, днес през деня замръзнаха), нафтата е Алпин Дизел, само разреждането с 15-20% бензин помага донякъде...Ама Тойотата заради бензина в нафтата врещи,писука, светка и иска да ходи в сервизperlsite написа:Edit: Подивявам колеги.. само не мълчете такаperlsite написа:Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!!
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали
?
, че си ви представям как цъкате с език 
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Да.. но по-добре не слагай на нов дизелов двигател бензин, че ще му се разкаже играта... или поне попитай в сервиза на Тойота.То има и различни добавки... за водата в горивото и разни други подобни... но съм ползвал само почистващи, но очевидно ще се ползват за напред какви ли не чудеса с всеки резервоар гориво..., а филтрите ще се сменят профилактично по-често.Мисля си от някой сервиз (да речем ВантоТрейд) да ми закарат колата с автовоз или нещо подобно и там да я прегледат.. някъде бях чул, че подобна услуга върви по 1лв на км... но е по-добре 10-20лв за да я закарат от колкото няколко месеца да се нервирам, че не мърда
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Еми ще питам в 1-2 сервиза за цената на превоза... така се дразня и хабя много повече нерви.. при първа възможност да си загубя половин-един ден ще се заема с въпроса...А проблема не е със самият Alpine дизел, а от конкретната бензиностанция. Ако им доставят 50 тона качествен дизел, достатъчно е да блъснат 2 тона водица или няколко тона други лайна и готово! До колко знам, всяка бензиностанция от веригата ОМВ (а и от другите вергиги) може да има различен собственик, а от тук различна "политика"...Не мога да съм 100% сигурен, че проблема е в тях, но имайки в предвид, че на няколко места чета че в бензиностанцията на ОМВ в Мусагеница горивото (бензин, газ, дизел) е отвратително, очевидно няма да е случайно!От там освен солети и семки друго не препоръчвам да взимате!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
незнам какво го хвалите тоя Алпин дизел? Аз зареждам само Лукойл Петрол само сега оняден сложих добавка и то за всеки случай че като слушах по новините -24. Днес сутирнта -15.4 запали от раз от първото завъртане , найстина след 1-2 секунди но все пак си е хладничко
Слагайте по малко Кастрол ТДА и стискайте палци к’во друго да ви кажа?!
Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Ако имаш въже и си решил за Вантотрейд - сутринта не ми е проблем да те дръпна, гледам че си в Слатина, до Горубляне не е кой знае кво...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
При мен е възможно проблема да е от използваните добавки.. нормално след като ползваш добавка за почистване следва смяна на филтъра.. а аз не съм го сменял.. т.е. сменян е преди 2 месеца, заедно с другите консумативи, но добавките съм ги ползвал след смяната.. и като се насъберат факторите: задръстен филтър + студ е напълно възможно и това да е проблема... отделен въпрос е качеството на горивото.Както отбелязах, независимо как се казва веригата: Шел, ОМВ, Лукойл и т.н.. собстениците на бензиностанциите могат да си имат собствена политки (според това колко бързо искат да забогатеят). Може на една бензиностанция на Лукойл да ти сипят страхотно гориво, а на друга от твоята кола да не става повече за нищо! Същата история е и с ОМВ... например тази в Мусагеница е на стратегическо място и е супер удобна и вероятно за това разчитат, че ще има много будали които ще зареждат от там (само предположение). За това най-добре е да отида в читав сервиз и да погледнат какво в действителност е станало и да съм сигурен за причината!zgabrovski: Мерси много за предложението, възможно е и да се възползвам от него...аз съм по-точно на Ситняково.. но за сега няма да те притеснявам. Нека да чуем и колегите за тяхното мнение, но ми се струва странно съвпадение. Ако имах повече време щях да ги съдя (дори конкретната причина да не е в ОМВ-то.. съм сигурен, че дизела /както и на всякъде другаде/ не отговаря на изискванията за качество!)Anaboliy написа:незнам какво го хвалите тоя Алпин дизел? Аз зареждам само Лукойл Петрол само сега оняден сложих добавка и то за всеки случай че като слушах по новините -24. Днес сутирнта -15.4 запали от раз от първото завъртане , найстина след 1-2 секунди но все пак си е хладничко
Слагайте по малко Кастрол ТДА и стискайте палци к’во друго да ви кажа?!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
ОК, не ми е никъв проблем точно от там минавам сутрин за работа... Наистина жалко е че не може да ги осъди човек тия изроди, и аз съм сипвал газ там и не съм бил много доволен, но повече няма да припаря...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар