Ами дати кажа първите около 3 до 5 минути е така,а после през по голям интервал притирисва. Когато достигне нормалната температура спира или поне не го усещам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на подгряваща свещ
Collapse
X
-
Това е всичко друго но не и въздух.Ако е въздух ще го избута много по бързо и ще се стабилизира наи много до минута след паленето.Ако аз имах този проблем първото което щях да направя е да сваля дюзите и да ги проверя как работят.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колеги,моят проблем е подобен.Сутрин когато паля,нямам никакви проблеми.Пали докато покажа ключа,с дряпнат обогатител защото моят е ръчен.Двигателя си работи нормално без грам пушек да има,обаче след 5 сек работа угасва и след това е зора да запаля.Пали от 3-4то стартиране с малко пушек.След това цял ден нямям грижи.Може ли и мойта да е дръпнала въздух или нещо друго става?Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
-
Колега при тебе вече е 100% въздух, колата си пали защото в помпата а и филтъра имаш малко гориво , обаче като изгори и ти угасва ..... затова после трудно пали.kamen_k написа:Колеги,моят проблем е подобен.Сутрин когато паля,нямам никакви проблеми.Пали докато покажа ключа,с дряпнат обогатител защото моят е ръчен.Двигателя си работи нормално без грам пушек да има,обаче след 5 сек работа угасва и след това е зора да запаля.Пали от 3-4то стартиране с малко пушек.След това цял ден нямям грижи.Може ли и мойта да е дръпнала въздух или нещо друго става?Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Най вероятно имаш няколко дребни проблема и затова ти е трудно да ги отстраниш. На темпрата с 3 свещи си паля без проблем при температура над 0 градуса, като само първите 5-10 сек. леко притриса и изпушва. При по ниски температури вече става с малко повечко въртене. Проблема при тебе изведнъж ли стана или постепенно, да не би и някакъв проблем да имаш в самия блок за управление на подгряването . По тези симптоми точно на прецакана подгряваща свещ ми прилича, но може и да не са ти добре дюзите и затова като са студени да "пикаят" .reiban написа:Днес като запалих колата проблема пак го имаше
, смятам пак да търся от каде другаде може да взима въздух.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Ами като смених изгорялата свещ и на другата сутрин го имаше проблема. Днес като е запалих пушека беше адски много и претрисане беше доста . Не беше палена от два дена.Tihomir78 написа:Най вероятно имаш няколко дребни проблема и затова ти е трудно да ги отстраниш. На темпрата с 3 свещи си паля без проблем при температура над 0 градуса, като само първите 5-10 сек. леко притриса и изпушва. При по ниски температури вече става с малко повечко въртене. Проблема при тебе изведнъж ли стана или постепенно, да не би и някакъв проблем да имаш в самия блок за управление на подгряването . По тези симптоми точно на прецакана подгряваща свещ ми прилича, но може и да не са ти добре дюзите и затова като са студени да "пикаят" .reiban написа:Днес като запалих колата проблема пак го имаше
, смятам пак да търся от каде другаде може да взима въздух.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
ааааа... не нога да го истрая това.Кажете къде да търся проблема?Някъде по съединенията ли?Преди 20 дена сменях горивния филтър,да неби нещо от там да взема въздух?ама проблема не се поеви веднага след смяната....Днеска забелязох че ми се променят и оборотите когато запаля(когато е топъл мотора)след същият интервал от 5 сек. в които ми гасне когато е студен.От къде може да взема въздух
Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар