След смяна на едната подгряваща свещ колата започна да пали както си беше преди но докато загрее прекъсва и отзде пуши като икарус. Около 2 седмици е карах с една изгоряла свещ и паленето беше много трудно, след дълго въртене на стартера. Мисля си дали е възможно да се е разцентровала помпата или нещо с дюзите да е станало. Някой ако има някаква идея какво може да се се случило ще съм благодарен ако сподели. Става дума за Мареа 1,9 тд 100
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на подгряваща свещ
Collapse
X
-
Проверих ги и само едната беше изгоряла и смених само нея, и лампата за подгяващите свещи спря да мига след паленето. Дали може да взима въздух от подгряващата свещ която смених(стегнах е добре). Интересното е че преди крушата за покачване на нафтата си стоеше опъната а сега е леко смачкана(поне така си мисля) дори и след като изгася колата, незнам дали има нещо общо.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
Друго което забелязах е че при запалване лампата за умната дюза пресветва 1-2 сек докато стабилизира оборотите, смятам утре ако хубаво времето да сложа прозрачен маркуч за проверка дали има въздух в системата, ако пак да сложаа изгорялата свещ да видя как ще запали защото като беше с изгоряла палеше трудно но после не прекъсваше. И ако има разлика ще ги сменя всички, ако не май ще трябва да ходя да и гледат дюзите. Някой ако има идея какво друго да погледна?Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
Старите дизелджии имат много неписани закони,но те за това не са писани никъде защото само те си ги знаят.Защо ще сменя работещи свещи ако са ОК.Заради някой умен стар дизелджия ще дава излишни пари.Ами то новите може да изгорят по-бързо от старите.Има такива случаи. На този двигател само една свещ да не е в ред и веднага има затруднено палене.Това не е ЖТД.А човека ти каза,че пали ОК както преди и не му мига реотана.iakvvu написа:Старите дизелджии имат един закон:Имаш ли една свещ за смяна-сменяй всички.И на мен лично ми се е случвало сменям една или две и след няколко дни и другите изгарят.Това е неписан закон.
Коментар
-
Колега щом си ги стегнал значи няма как да смуче въздух от там. Да не би като си сменявал свещите да си свалял някой маркуч за нафтата. Какво си и гледал на сондата, ако не е тайна. Разпарчетоса ли я да я изчистиш или само я погледна. Колегите са ти казали може да смуче въздух. А като пуши черно каква е миризмата, тежка на неизгоряла нафта ли? Тежката миризма на неизгоряла нафта идва от недобро изгаряне, а като загрее пак ли пуши черно.Marea Weekende TD100
Коментар
-
При неизгоряла нафта пуши в БЯЛО.При много изгоряла нафта пуши в ЧЕРНО.При изгоряло в повече масло пуши в СИНЬО.Когато нищо не пуши може да е добре,но може и да не е добре.arsenov написа:Колегите са ти казали може да смуче въздух. А като пуши черно каква е миризмата, тежка на неизгоряла нафта ли?
Коментар
-
Какво значи докато загрее??? Докато стигне нормална работна температура мотора или първите 30-40-50 секунди от работата на двигателя? И...когато е топъл двигателя как се държи?reiban написа:Докато загрее пуши бяло и двигатела прекъсва, доста пуши особено ако е по студено.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар