Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    високи обороти

    здравейте колеги, имам странен проблем колата е фиат темпра 1.9тд,но ми държи много високи обороти 1100-1200, топла студена са все толкова високи нямат промяна. от каде може дами е проблема? възможно ли е дае от авансатора? помпата ми е БОШ. на нея има два датчина за какво служат? но искам даси намаля оборотите поне 900 защото 1200 са мн високи? тези обороти са при върнат обогатител когато го драпна стават 1300 ?
    уно 1300д

    #2
    Вариантите са три...Единият е жилото на педала за газта да е натегнато много.Втори вариант пак натегнато жило,но на обогатителя.И трети вариант да си регулираш самият обогатител чрез двата болта,които стоят от двете страни на вилката на обогатителя.Провери дали жилата имат необходимият луфт,а ако регулираш обгатителя с болтовете го прави на топъл двигател.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Жилата на газта и обогатитела за хлабави, не е от тях , значи вилката на обогатитела да бутам такали? защото пробвах от болта който ограничава лосчето на газта но и от там не става, лосчето се връща но не се променят. сега ще пробвам от болта на обогатитела даги намаля. мерси
      уно 1300д

      Коментар


        #4
        От обогатителя.Там са два болта.Разхлабваш единият и натягаш другият.Ти сам ще се ориентираш.Но на топъл мотор.Направи оборотите около 900.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          И да не забравиш да стегнеш контра гайките.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            А системата за опъването на обогатителя ти работи ли?Тоест жилото опъва ли се когато моторът на колата е студен?
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              да жилото се опъва,когато е студен мотора. мерси колега,само че при мен е един болта за обогатитела,и той е само да го ограничава колко да се връща. него ще го развия че като гледам доста е навит почти до край. и да видя какви са резултатите. нали няма опасност дасе разбута помпата нещо ?
              уно 1300д

              Коментар


                #8
                Никаква опасност няма от разбутване,Възможно е да е само един болт.Има няколко варианта на тази помпа.Освободи го да се върне и ще паднат оборотите.Обери и луфта на жилото на обогатителя за да можеш сутрин като е опънато на студен мотор да пали по лесно.А ако имаш желание мога да ти кажа как да я направиш да върви чувствително повече.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  казвай колега ,как става това да върви повече? ако искаш пиши на лични ?
                  уно 1300д

                  Коментар


                    #10
                    Ще направя първо една снимка и тогава ще ти пиша.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      ок колега, аз отивам да пробвам да намалям оборотите.
                      уно 1300д

                      Коментар

                      Working...
                      X