Колега кажи ни как "рестартира" компа ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - проблем с горивна помпа.. или нещо друго ?
Collapse
X
-
сигурно работят с техника хората ако е мултицет като теб трябва да е по-ефтиномога да те изпратя при колегата от софия с които чипосваме софииските бегачки и да ти направи една диагностика за 15лв и да отбележа професионална (колегат е професионален диагностик в реномирана фирма)Stefan Hadjov написа:Абе ако е 15 лв както казваш е добре,но тук в София във Ванто само за да ти закъчат кабелите е 36 лв.kombito-tdi написа:моя сьвет е отдели си 15лв за диагностика и запиши грешката която е показьл тестератук ще получиш компетентен отговор как да деистваштунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Откачих акумулатора за през нощтаemzo написа:Колега кажи ни как "рестартира" компа ?
.Колега, изпрати ме и идната седмица ще отидасигурно работят с техника хората ако е мултицет като теб трябва да е по-ефтиномога да те изпратя при колегата от софия с които чипосваме софииските бегачки и да ти направи една диагностика за 15лви да отбележа професионална (колегат е професионален диагностик в реномирана фирма)
Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Ако беше си го измерил с мултицет,щеше да си откриеш дефекта сам и щеше с тези 50 лв да си купиш новия датчик.Добрите диагностици работят с осцилоскоп и мултицет.Слабите диагностици ползват диагностична апаратура,която трябва да им каже на готово къде е дефекта,защото за тях по друг начин е невъзможен да го открият.Голямите сервизи нямат сметка да плащат на добри диагностици.Наемат посредствени и ги оборудват с диагностична апаратура.За това много пъти са безпомощни да открият сравнително елементарен дефект,ако диагност.апаратура не го открие.А тя не е всесилна.Miraka написа:Днес ходих на диагностика в ИталСервиз. Взеха ми 50 кинта и чаках час и половина за да ми потвърдят това, което подозирах - датчик колянов вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
Коментар
-
Дааа, едва ли някой тук е изненаданMiraka написа:Днес ходих на диагностика в ИталСервиз. Взеха ми 50 кинта и чаках час и половина за да ми потвърдят това, което подозирах - датчик колянов вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
Опасно е да се кара така, щото колата си спира точно когато на нея й се поиска. Може да се случи докато изпреварваш
Сменяй го и си свиркай
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
На мен ми се случи точно така, купих колата прибирам се към СЗ от ПЛД, тръгвам да изпреварвам един тир и по средата му изгасна.Изпотих се набързо.Прибрах се, прочетох малко тук и на другия ден отидох да го сменя, въпреки, че във Фиат сервиз ми казваха, че не е от него.Може да се случи докато изпреварвашF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Абе като почне да си гасне загряла и да си пали изстинала - той проблема си е очеваден. На всичкото отгоре се диагностицира без никаква апаратура от всички патили си. Кви са тия 50лв за диагностика и после още 56лв за датчик и 10лв за труд... Ако тъпия датчик струваше 200лв. - да ида да дам 50лв за диагностика, ама какво като го сменя за 50лв и не се оправи? Да го върна?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар