Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч масло?

    Знам, че много зачестиха темите ми, но напоследък нещо не ми върви със фиатката ....днес забелязах един теч на масло....от нещо което се намира от дясно на двигателя...точно над термостата...хванато е мисля, че с 3 болта и течо от там...довечера ще кача сникма да ви покажа за какво точно иде реч...
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Ето и обещаната снимка....иначе масло тече и от гарнитурата на капака на главата мисля....това е и втория ми въпрос - трудно ли се сменя тази гарнитура?
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      Колега, това мисля че е вакуум помпата.

      Коментар


        #4
        Вакуум помпа. При мен също тече от гарнитурата на капака на клапаните. Предстои ми да разбера дали се сменя трудно Иглежда ми че не е. Държи се на 6 болта с глава за торкс, но не съм сигурен дали не се изисква специфично усилие при стягането, както е например при монтаж на глава. При мен също течеше от маркуча който влиза в пластмасата водеща въздух към турбината. Този маркуч който отвежда разделените картерни газове и и ги праща за изгаряне. Скобата му си стои откачена от кой знае колко време... Днес я стегнах и имам един теч по-малко. Тече ми и от още едно място... Абе как изобщо имам масло не знам...

        Коментар


          #5
          от там се взема вакума за сервото на спирачките.преди ремонта и на мен ми течеше от там, за съжаление никъде не се продава тази гарнитурка, вложка ли е, какво е...сега не тече от там, предполагам, че са ми га намацали със силикон, явно върши работа..
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            Ако я отворя от предната страна и намацам със силикон(такъв какъвто примерно си купих за картера) има ли шанс да прецакам нещо тая вакуум помпа?Уоу...сега видях, че нова вакуум помпа струва 160лв.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7


              аз също го имах тоя проблем и притегнах малко повече и единия болт даже превъртя ....... и настана ебати сеира ..... Бях в англия на 400 км от където живеех , беше тяхния великден .... КОШМАР ....не я барам остана си така и си омаслява и тва е изобщо не искам да е барам

              Коментар


                #8
                Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудо
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  BEX---GT написа:
                  Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудо
                  Абе вярно е, че не е голям теч, ама ме дразни - особено от както карам без декоративната кора на двигателя(след като сменях авансатор не съм я слагал)...а и тече върху новото ми термостатче ...а и обичам да е чисто - а тоя ся кво стана....целят двигател е облян в нафта и масло Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , но леко полеко мисля да го оправям всичко, че ми омръзна....а и ако наистина става със силикон не мисля, че ще е много трудно спра теча
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    А твойта след ремонта поне не е ли чиста от всякъде :D
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Колега,вади смело вакуум помпата и не се притесняваи.Няма нищо фатално при разглобяването както и при сглобяването.Под нея има един семеринг,който лежи в легло на главата,а вътрешният му диаметър обхваща разпределителния вал,който върти вакуум помпата.Има и гарнитурка,но внимавай да не я скъсаш,защото до някъде тя служи и за дистанционен фиксатор на помпата спрямо вала(пази я ако не ти се купува нова).А проблема е със семеринга,който е износен от разпределителния вал.Сменяш го и нещата са ОК.А ако ти е по лесно намажи тънък филм със силикон и затваряй.Успех!
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Доливането е майка на капенето :D и мойта си покапва отдолу, ма аз пък си доливам и тей :D като ти върви колата не се занимавай, щот най-много да стане по-голям проблем.Мен на 5000-6000 км 500 мл. масло (10 лева) не ме събарят.Ама ти си знайш най-добре.
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          #13
                          BEX---GT написа:
                          Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудо
                          Нямам теч и няма да качвам снимки.Картера съм си го деминтирал и монтирал сам два пъти и не капе от никъде.Семерини и разни други гарнитури също не текат.Нафта не капе от никъде също.Тя ще вземе да се разтече утре напук на всичко което написах.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Има един чудесен чешки червен силикон за гарнитури. Върши чудесна работа. Ако има семеринг се сменя, но ако е само гарнитура, с него и си ти. Аз така си уплътних капака на главата без да сменям гарнитура и сега ми е чисто. Картера след като го спуках и заварих после го намазъх със силикона и си е ок. Сега леко сълзи само от щеката за маслото долу но не ми се рови чак там. А и е малко и не капе така че се счита за уплътнено. Силикона е с марка Титан-чешки. Струва 7,60 и върши страхотна работа. Иначе продават и един турски в малки оловни опаковки, но е менте и не става.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              Торнадо, това по-горе беше в кръга на шегата, разбира се... след ремонта мойта тече яко от семеринга на коляновия вал, този под маховика, ще го сменям след 7-800км, когато съм на първата смяна на маслото, надявам се след това да съм чист и аз, ще видим пп за това съм си виновен аз, навярно, когато си спрасках картера... поне гледам, че всички с този проблем са го имали този теч..
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X