Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пукнатини в главата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пукнатини в главата

    колеги спука мисе глава и сега си търся втора рака,обя4е дето ми ги предлага имат малки пукнатинки между клапаните това проблем лие ? не дихали в охладителната система ,здрави са обаче си личи 4е има пукнатинки малки? какво да права? става въпрос за 1.9 тд ?
    темпра 1,9тд

    #2
    тези микро пукнатини ги има почти на всички глави втора ръка, според мен не е проблем, и мойта ги има..
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      И аз имах такъв проблем.Моят съвет е да я качиш на стенд.По мойта също имаше пукнатини но се оказаха повърхностни.Просто за да си сигурен на 100%
      Fiat Punto 1.7TD
      Toyota Avensis 2.0D4D

      Коментар


        #4
        изобщо е немислимо да купуваш глава без да си я надул да я провериш, общо взето навсякъде предлагат тази услуга, да те ориентирам към цени искат около 400лв, на мен ми се струва много, за това заварих мойта, заварката ми излезе 200лв и ми дават гаранция пък дано не се налага да се ползвам от нея
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          А каква е гаранцията, че тези малки пукнатини в последствие няма да се увеличат. Аз си имах такива ядове с Фиат дукато. Имаще малки пукнатини като сменях вложки и после след около 3-4 хил. км. доведоха и до теч, прегряване и куп проблеми след това. Търси си по моргите или тук във форума в графа продава, такава без пукнатини.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Re: пукнатини в главата

            Искрен написа:
            колеги спука мисе глава и сега си търся втора рака,обя4е дето ми ги предлага имат малки пукнатинки между клапаните това проблем лие ? не дихали в охладителната система ,здрави са обаче си личи 4е има пукнатинки малки? какво да права? става въпрос за 1.9 тд ?
            аз също имам малки пукнатини между клапаните , имат го почти всички дизели , повърхностни са и не са проблем
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #7
              всички втора рька са пукнати м/у клапьните надуваш на стенд ако не е спукана зимаш и забравяш
              тунинговам си колите за удоволствие
              някои с турбо други с чип

              Коментар


                #8
                Аз почти не съм виждал глава на дизел с предкамерно впръскване и да няма пукнатини между клапаните и бренерите.На някои Пежа съм виждал,но рядко.А да не говориме за VW-там задължително има.Който иска да няма да си купи двигател дизел с директен шприц.Ако пукнатините са малки,конкретно за този двигател с широчина до към 0,2-0,3 мм-няма проблеми.Но не е лошо да се направи проверка за да няма вътрешни пукнатини,невидими от външната страна.За информация VW в ръководствата си за ремонт дава максимална допустима големина на пукнатина между клапани-0,5 мм.Над тази големина на пукнатината-подмяна на главата.Заварки по глава,забранява да се правят.Заварките са BG-патент.

                Коментар

                Working...
                X