ventsi79 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?
Collapse
X
-
И при мен е така. Така е и нормално. Но ми се струва нереално да загрява толкова за 2 мин. Чак стрелката да отлепи. Инъче оборотите са нормални. Аз чакам по 2-3 мин и тръгвам. След това не повече от 2000об. докато не загрее поне наполовина, но отлепи ли стрелката стопля много бързоHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

-
Не я чакам. Тръгвам веднага, не я цедя, сменям предавките на 2000 об/мин. Само след 5 мин. вдига стрелката. За jtd съм убеден, че загрява по-бързо на ход. Когато излеза на околовръстното и превключа на 5-та колицата вече е загряла... Преди месец при -9 С я запалих преди да ми изгасне индикатора за подгрев ( от разсеяност и прибързаност ), но пак си запали и действия с двойно или тройно подгряване за тези двигатели ми се струват излишни.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
И аз не изаквам много след запалване. Ако нямам да чистя сняг - до 30 секунди тръгвам - давам само малко време на двигателя да се "осафиряса"
До колкото знам такова равномерно "разработване" на всички части в автомобила при минусови температури е най-добро за колата. Отделно, наистина колата загрява по-бързо така.До загряване разбира се юркането го изключвам, като и скоростта ми гледам да не минава над 50 км/ч. Ма видя ли, че стрелката е минала над 50*С - броя си колата за загряла.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар