Това което съм, чел от капацитети в дизелите е да не слагаш бензин в дизела... дори само 10% да е ако си уважаваш колата.. както и в никакъв случай да не се опитваш да запалиш дизеловия автомобил с бутане (за колегата - в случай, че се пробва утре...)
А що се отнася до Алпина.. той е Спринт дизел + добавката Coldex (с която на тероия не трябва да замръзне дизела при температури до - 25 градуса). Класическият дизел (обикновенния Евро дизел в ОМВ) твърдят, че ти гарантират да издържи до -15 градуса.. а сега на вън е около -12...В момента съм с евро дизел-а на ОМВ... и от както го ползвам не съм кой знае колко доволен (е поне не ми е замръзнал все още). Когато сипвам Спринт (като беше по-топло) се усеща сериозна разлика!, а и от ОМВ твърдят, че харчи с 5% по-малко.. и ако това в действителност е така излиза, че цената на евродизела (1.54лв) е практически същата с тази на Алпин (1.64лв)! При следващото зареждане със сигурност ще е Алпин!За справка: http://www.omv.bg/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям СТУД - колата угасва :(
Collapse
X
-
мерси за мненията колеги, но снощи бях бесен и легнах рано за да не се нарвирам допалнително. Тази сутрин явно беше по меко, запали и ме повози, но несмея да и подам газ. Максимума беше 2200 оборота. Кажете каква добавка да сипя за размразяване? Или то няма смисал - след дъжд качулка? А и да слагам ли сега алпин дизел или да чакам да свърши тая която е доста около 50 литра можеби (мин 45)Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Ами довечера ще постна една табличка за съотношението бензин-дизел и температура на околната среда.Смесването на двете горива не е за постоянна употреба, а разбира се когато температурите са екстремни и нафтата е с високо съдържание на парафин.А колегата Vladim да не е се впечатлява... слагат си говедата всякакви л.....на, тях печалбата ги интересува.Миналия февруари имах същият проблем при минус 15С..Бравата запали от раз.. след малко взе да прекъсва, да губи средните обороти и едва ме докара до центъра.Оправих я с 4-5л бензин на около 45л нафта и добавката на CASTROL - TDA. Днес е по-топло дано колегата се оправи.perlsite написа:Това което съм, чел от капацитети в дизелите е да не слагаш бензин в дизела... дори само 10% да е ако си уважаваш колата.. както и в никакъв случай да не се опитваш да запалиш дизеловия автомобил с бутане (за колегата - в случай, че се пробва утре...)
А що се отнася до Алпина.. той е Спринт дизел + добавката Coldex (с която на тероия не трябва да замръзне дизела при температури до - 25 градуса). Класическият дизел (обикновенния Евро дизел в ОМВ) твърдят, че ти гарантират да издържи до -15 градуса.. а сега на вън е около -12...В момента съм с евро дизел-а на ОМВ... и от както го ползвам не съм кой знае колко доволен (е поне не ми е замръзнал все още). Когато сипвам Спринт (като беше по-топло) се усеща сериозна разлика!, а и от ОМВ твърдят, че харчи с 5% по-малко.. и ако това в действителност е така излиза, че цената на евродизела (1.54лв) е практически същата с тази на Алпин (1.64лв)! При следващото зареждане със сигурност ще е Алпин!За справка: http://www.omv.bg/SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Смени си горивния филтър, щото явно е пълен вече с парафинени боклуци. Пуска по-малко гориво и затова не можеш да настъпиш повече от 2000 оборота - няма нафта просто. Издухваш резервоара и слагаш само читава нафта. Добавката на Кастрол върши работа - 10 годишен личен опит
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
Коментар
-
Чувал съм, че това е доста разпространено като практика но за обикновенния дизел! За новите турбо дизели се смята за голяма грешка сипването на бензин... по-добре е добавка против замръзване или почистващи добаки за TD.. поне това съм чел!Nino написа:Ами довечера ще постна една табличка за съотношението бензин-дизел и температура на околната среда.Смесването на двете горива не е за постоянна употреба, а разбира се когато температурите са екстремни и нафтата е с високо съдържание на парафин.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
мерси на всички сподели ли мнение. И най-вече на времето че се постопли малко
) днес сутринта запали без проблем но бях на наокти. Стигнах до центара трепереики да не ме издани всеки момент.Карах като бабичка
сменях на ниски обороти и бавно бавно стигнах. Но следобяд като тръгнах по цариградско за работа си я понатиснах и видях че няма пролем. И продължих ... и така... до към 120-130км/ч
явно проблема е бил в кофти нафта и голям студ. А относно филтера немисля да го сменям на 1100км е (1 месец) Вие какво ще кажете? П.С. А кажете някаква добавка да си имам за всеки случай да сипа ако захладнеемерси предварително
Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Аре чети отговорите които ти постват хората бре ANABOLIY!!! Поне аз в два поста ти я казах коя е и един колега ти потвърди!Радвам се че проблема се е оправил и поне сега ще си направиш "ОРГАНИЗАЦИОННИ ИЗВОДИ" къде да зареждаш и къде НЕ. Хората си направиха труда да го напишат, остава само да го прочетеш!Anaboliy написа:мерси на всички сподели ли мнение. И най-вече на времето че се постопли малко
) днес сутринта запали без проблем но бях на наокти. Стигнах до центара трепереики да не ме издани всеки момент.Карах като бабичка
сменях на ниски обороти и бавно бавно стигнах. Но следобяд като тръгнах по цариградско за работа си я понатиснах и видях че няма пролем. И продължих ... и така... до към 120-130км/ч
явно проблема е бил в кофти нафта и голям студ. А относно филтера немисля да го сменям на 1100км е (1 месец) Вие какво ще кажете? П.С. А кажете някаква добавка да си имам за всеки случай да сипа ако захладнеемерси предварително
TDA CASTROL Играе ролята на DIESEL ANTIFREESE.400 мл, цена 14.65,съотношение 1:1000 (на опаковката си пише)
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Humppa
Този твой проблем като с компютрите - разглябяш ги, сглабяш го, без нищо да променя - и той тръгва :D Моята също гасне при недостатъчно подаване на газ, иначе пали на 1200-1300 оборота и постепенно намалятват докато тя постепенно загрява. Вече я оставям да работи поне 3-4 минути на място да се загрее добре и потеглям без проблеми.blondy_driver написа:И аз имам или имах (незнам кое е по-правилно да кажа) същия проблем
като е много студено паля, покачва до 1500 оборота, после рязко падат и тя придърпва и гасне
ходих на майстор и ми почистиха стъпковото моторче,но пак не се оправи. После нещо пак я карах,но не стана ясно какво и правиха! Когато я закачат на компютър не отчита грешка
След известно време тя сама си се оправи и от тогава да чукам на дърво 3-4 седмици не ми прави проблеми вече.
Коментар
-
Ако толкова не ти се дават 10-20лв за нов филтър, поне опитай да разкараш водата от стария, щото като стане студено ще имаш същата случка. Не знам твоя какъв е, но на някои има пробка отдолу и като я отвиеш - изтича водата ако има такаваAnaboliy написа:А относно филтера немисля да го сменям на 1100км е (1 месец) Вие какво ще кажете?ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
Коментар
-
Робитил съм на бензиностанция и сега горе доле се занимавам с подобни неща. Тия собствениците гледат само да печелят. Като направят някоя бъркоч с горивото връщат го в големите баки да се омеша с другото и аре пак на ново. Тази добавка на Кастрол я купуваха яко зимата докато работех. Има и една на СНАП май беше.
Коментар
-
на шел също има добра добавка против замръзване и натрупване на парафин във филтрите и се казва "антидепресатор". добра работа върши и газията за горене. имам добър опит със дизели: и леки коли и товарни. тези и двете неща действат безотказно и безвредно за двигателяTEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар