Искам да попитам има ли съществена разликата между тези два двигателя?Значи и двата са монтирани в Stilo едното го дават 115к.с. другото 120к.с. до колкото може да се вярва на обява
Предполагам,че годините са определящи,но все пак .....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е разликата между JTD и Multidjet 8V
Collapse
X
-
Re: Каква е разликата между JTD и Multidjet 8V
Ами колега още заглавието на темата ти го подсказва,че мултиджет е ново поколение двигател,а JTD в превод означава униджет турбо дизел!Уни е едно впръскване а мулти е много впръсквания!Немога да ти го обесня както трябва!Ако някъде съм збъркал нека някой ме поправи!Колега,също се поразрови в търсачката,защото мисля,че някъде имаше тема каква е разликата м/у двата двигателя!bambucha написа:Искам да попитам има ли съществена разликата между тези два двигателя?Значи и двата са монтирани в Stilo едното го дават 115к.с. другото 120к.с. до колкото може да се вярва на обява
Предполагам,че годините са определящи,но все пак .....ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
JTD-то мисля ,че е първото поколение Комънрейл. MultiJet e следващото поколение Комънрейл, при който впръскването на горивото се осъществява на няколко етапа- начална порция гориво и след нея и основната порция. По този начин се осигурява по-плавна и по-мека работа на двигателя.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Предполагам,че като механика JTD-то и MultiJet-а са еднакво надежни. Вероятно основната разлика е в системата на впръскване. Аз бих избрал без никакво колебание MultiJet-а, но при коли втора употреба водещия критерий е моментното състояние на автомобилите. Ако знаеш само как бих искал едно "Стило" 1.9 JTD 16V 140к.с.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно
Коментар
-
Абе, този MultiJet бил по-сложен от совалките на NASA Yellow_Flash_Colorz_PDT_05ogi28b написа:Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
И освен това, лети по добре от тях!VooDoo написа:Абе, този MultiJet бил по-сложен от совалките на NASA Yellow_Flash_Colorz_PDT_05ogi28b написа:Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Да, общо взето Оги е обяснил добре нещата. Решил си да се яхаш на дизел. Давай. Аз никога не съм имал дизелова кола, но JET -овете ме плениха. Голям кеф е. А и разхода е добър. Прецени кой автомобил е по-подържан, защото и двата двигателя са добри - Мultijet e от ново поколение а JET е доказан и все още произвеждан .A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, и така и така ще е гарга, поне нека да е рошаваbambucha написа:Ясно е ,че Мултиджета е от по-ново поколение,но дали е по-добрия избор или все пак JTD-то като вече доказан през годините?Може въпросите да се сторят глупави на някои хора,но мисля да се метна на дизел,а ще ми е за пръв път
И JTD и Multijet са common rail, има някои разлики, дори една от тях е по-високото налягане на второто поколение common rail. Честно казано не знам дали точно този Multijet е с пиезоелектронно впръскване или инжекторите са си все още механични, но фактът си е факт - и двете са common rail, и двата двигателя са много сложни, така че яхвай по-новия да ти е чиста съвестта
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
За да не се обърка колегата фанта - да му кажа че това на което викат пиезоелектронно впръскване - при това впръскване не се разчита на силата на електромагнит да избута иглата, а на силата която създават пиезокристали, които при протичане на ток през тях променят обема си и така избутват иглата. Абе взимай по-новия, и не се занимавай
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар