колко струват тия сегменти ! решил съм да ги сменям мойте - нещо взех да имам загуби на масло и леко изпушване. И турбината - само лагер и семеринг ли се сменя, или има още нещо ? (говоря за спиране на горенето на маслото)Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сегменти фиат браво jtd
Collapse
X
-
Чувал съм, че да се спре теча от турбото се сменя лагер и семеринг, друго има ли за смяна ?иначе колата си пали с лекота цяла зима и сега и си дуржи 800 обороти. Нещо да ми кажете за турбината което мога сам да направя?Искат ми 600 лв за да я свалят и да я оправят ако и има нещоvsd написа:Колега, много крайно решение. Може да губи масло от доста неща, но според мен е по-вероятно да ти е тръгнало турбото отколкото сегментите.
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Колега сигурен ли си, че проблема с маслото ти е точно от турбото...Моето смея да твърдя, че доста масло хвърля, съдейки по капките масло в турбопътищато, но рахода на масло ми е доста малък - на 10000км доливам 400-500гр....Преди това губеше доста масло, но се оказа, че имам няколко цепнатини на картера....Добре, че го спрасхках по-серизно, та го направих целия и от тогава нямам проблем с разхода на масло....Прегледай и ти да няма някъде течево преди да се хвърляш на големи и скъпи ремонти
.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Аз съм чупил вече картера, уж заварки и тестове - при Светла в Надежда в София.....Ще огледам за други течове утре!Geraka написа:Колега сигурен ли си, че проблема с маслото ти е точно от турбото...Моето смея да твърдя, че доста масло хвърля, съдейки по капките масло в турбопътищато, но рахода на масло ми е доста малък - на 10000км доливам 400-500гр....Преди това губеше доста масло, но се оказа, че имам няколко цепнатини на картера....Добре, че го спрасхках по-серизно, та го направих целия и от тогава нямам проблем с разхода на масло....Прегледай и ти да няма някъде течево преди да се хвърляш на големи и скъпи ремонти
.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Споделям мнението на колегата.Наистина си се насочил към най-малко вероятното и най скъпо струващото.Първи-смяна гумички на клапани,второ-турбоуплътненията,и чак тогава може да мислиш за сегменти.При условие разбира се ,че нямаш никави течове на масло от никъде.vsd написа:Колега, много крайно решение. Може да губи масло от доста неща, но според мен е по-вероятно да ти е тръгнало турбото отколкото сегментите.
Коментар
-
Колега, относно турбото разгледай тези сайтове, за да придобиеш представа какво се прави при ремонта.http://www.unitechturbo.com/diagn_bg...олегите, които са се занимавали с подобни проблеми ще ти помогнат повече.
Коментар
-
Ако се захванеш с ремонт на турбината моля те сподел как стоят нещата, че ми е интересноAthlonXP написа:Ем днес я гледаха, течове няма. Турбото го гори
Четох във форума за някав Митко кадето ги рециклирал, ще му я закарам утре да се изкаже 
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар