някой може ли да ми каже еднакви ли са главите на тд и жтд
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
еднакви ли са главите на тд и жтд
Collapse
X
-
Слава БОГУ НЕ СА :D .Единия е демпферен на 230мм и е доста скъпичък комплекта,а на 1.9тд е на 215 мм мисля.Обаче в друго е въпроса тук-дали от 1.9тд заедно с маховика би станал на ЖТД.Във Фолксваген форума вече му намериха цаката да ползват маховик(обикновен)от 1з и комплект съединител от ВР6.Кой може да каже примерно от Фиат Темпра 1.9тд или в случая Фиат Браво/Брава/Мареа 1.9тд 100к.с става ли интервенцията заедно с маховика на ЖТД за да се избегне демпферния маховик,който нов е 998лв по цени на АХМ-Ауто?Ако става както при Фолксваген,а при Пежо даже вече и във София-Франс Ауто предлагат нов съединител заедно с обикновен маховик на ЛУК за около 600-700лв ли беше.Лошото при Фолксвагенистите както пишат във техния форум е че се разтраквали скоростните кутии.nylon написа:Извинявам се, но да използвам темата... ако може? Еднакви ли са съединителите на ТД и ЖТД?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Нали точно за това говоря и аз,само че за разлика от теб аз смених само съединител без демпферния маховик,но ми беше чудно някй не е ли измислил цаката и на Фиатовските демфери и по-специялно на 1.9 ЖТД.Не съм се ровил за данните на съединителя на петцилиндровия бензинов двигател,ако не е демпферен дали няма да е взимозаменяем,щом като във Фолксваген ползват за АФН моторите си такъв от бензиновия ВР6.Ти пак тънко си минал с маховикаPeacemakeR написа:При VW има риплейс кит на Валео - около 700 лв. май беше , с който подменяш демферния маховик с обикновен и демферните пружини са на съединителя, и после кат са прецака сменяш само съединител :D р а не като мен :730 лв за маховик + 250 за съединител
...къде го намери за 730лв? Виж в сайта на АХМ е 1000лв
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар