Здравейте. Имам Брава 1.9D (1996-та година) и наскоро ми се случи следния, според мен сериозен проблем
- значи случва се за втори път: става дума за някаква скоба (колело), което държи пистовите колела за ремъците (воден и за климатика) и се върти от коляновия вал. Та въпросната скоба вече за втори път ми се развива и става мазало (първия път паднаха и избиха клапани, а втория ги улових навреме проблема и май няма друг проблем освен въпросната скоба и може би вала). Много е странно, защото доколкото ми казаха тя се завива с болт с обратна резба. Първия път смениха само тази скоба и казаха, че няма да има проблем, но уви пак се случи. Та ето ми и въпросите, защото майсторите при които ходих не можаха да ми отговорят - възможно ли е този проблем да го прави самия колянов вал (т.е. нещо да се разбило укрепването на самата ролка) - ако да какви пари е самия вал и ролката? Колко горе долу би ми струвал подобен ремонт и къде в Русе могат да ми го оправят? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Брава 1.9D 1996-та година
Collapse
X
-
За съжаление снимка не мога да кача, но прочетох в други теми че и други хора са имали този проблем. Става дума за ролката (скобата), която закрепва към коляновия вал колелата за пистовите ремъци. Тя се разбива и пада и къса ремъка, а предния път не можах да я хвана на време и изби два клапана. Дали проблема идва от самата ролка или нещо се е прецакал и вала?
Коментар
-
Колата мина ремонт, но проблема се оказа още по-голям и явно аз не съм разбрал точно какво е станало.Сменени са:1. Гарнитура капак клапани - 1 бр. за 6 лв.;2. Гарнитура глава - 30 лв.;3. Клапани - 4 за 40 лв. общо;4. Маслоберачи - 10 лв. комплект;5. Ангренажен ремък - 33 лв.;6. Ролка - 2 бр. - едната 46 лв., а другата 48 лв.;7. Семерина колянов вал - 7 лв.;8. Семерина разпределителен вал - 6 лв.;9. Колело разпределителен вал - 50 лв.;10. Колело колянов вал - 130 лв.;11. Повдигачи клапани - 5 по 23 лв. бр.;13. Водач клапани - 4 лв.;14. Пул клапани - два са сменени за 5 лв. общо;15. Канален ремък - 18 лв.;Общо взето бая работи, но крайния резултат е добър
.
Коментар
-
Само като видя някои от позициите и ако вярно са подменени ремонта ще е сигурно четирицифрена сума.MartoModev написа:Забравил си да напишеш за колко пари е станало всичко товаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Съжалявам че си се изръсил толкова,ама може ли да попитам защо са сменяни някои неща,като за едно от всичките направо не доумявам;9. Колело разпределителен вал - 50 лв.;10. Колело колянов вал - 130 лв.;11. Повдигачи клапани - 5 по 23 лв. бр. За последното съм в шах като споменаваш че са сменяли пулове.Според мойте сметки около 300лв. на вятара,ако наистина не е имало нужда от това?!?!
Коментар
-
Въпросното колело на коляновия вал за 130 лв. беше разбито (в началото исках да кажа, че става дума за въпросното колело, че е счупено и ми прави втори път проблем. Ама явно не съм се изразил ясно). Колелото на разпределителния вал е имало луфт и затова е сменено (Нали има една малка резка в която влиза издатъка от разпределителния вал. Та въпросната резка била по-голяма от издатъка. Предния път като ми сменяха ангренажа счупиха въпросния издатък на вала и го правиха на струг да пасне, ама явно не е станало). Старите колела ми ги върнаха и си личи, че не са наред. За повдигачите не мога да кажа. Просто като са отворили главата казаха, че са били счупени.
Коментар
-
Я дай по една снимка на тея колела, че на мене не ми стана ясно за какво говоришsvilenrr написа:Въпросното колело на коляновия вал за 130 лв. беше разбито (в началото исках да кажа, че става дума за въпросното колело, че е счупено и ми прави втори път проблем. Ама явно не съм се изразил ясно). Колелото на разпределителния вал е имало луфт и затова е сменено (Нали има една малка резка в която влиза издатъка от разпределителния вал. Та въпросната резка била по-голяма от издатъка. Предния път като ми сменяха ангренажа счупиха въпросния издатък на вала и го правиха на струг да пасне, ама явно не е станало). Старите колела ми ги върнаха и си личи, че не са наред. За повдигачите не мога да кажа. Просто като са отворили главата казаха, че са били счупени.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар