Колата пали без проблем до към -8 градуса ако е повече студено не може да запали иначе като е до към -8 си пали от раз без проблем все едно е топла?от какво може да е ?колата е уно 1,3
Колата пали без проблем до към -8 градуса ако е повече студено не може да запали иначе като е до към -8 си пали от раз без проблем все едно е топла?от какво може да е ?колата е уно 1,3
Бях чул някъде, че има свещи(подгряващи) които правят мизерии и дори да ги провериш пак може да не бачкат.Имам предвид че ако ги проверяваш по стария изпитан начин с кабел на + са на акумулатора и на свеща може да те излъжат. Най добре ги вади една по една и така ги тествай
пробвал сам ги като им откача ламаринката която ги свързва след това с пробна лампа единия и край го закачам на плюс директно на акомулатора а другия го опирам на резбата където се захранва свеща!така си открих че имам една изгоряла свещт но тогава прекъсвашекато я запаля
Е това не е гаранция,че е невъзможно да е от компресията колега!двигатела изобщо не гори масло!не духа през отдушника!и студен през аспуха излиза само пара каквато само хубавите дизели правят!ако е издухан или няма компресия забрави да изкарва парааа
Загледай се колега,и ако излиза бял пушек с мириз на неизгоряла нафта ще трябва да търсим другите две условия за липсата на горене(едното е на лице -нафтата).То пък за бела времето омекна и колата ще пали,но в ранните часове може и да си е достатъчно студено.Ползваш ли така наречения (обогатител)?
Коментар