MartoModev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчика на ротора на помпа Лукас /идея за проблема
Collapse
X
-
Не е редно така да се поставя въпроса.И двете помпи са добри,щом са се наложили в производството на диз.двигатели в цяла Европа.Като всички неща едната има едни предимства и недостатъци,а другата -други.Лошото на Лукас е че са по-малко познати у нас и сервиза не им е много добре организиран.Майсторите за това бягат от тях и са ги нарочили за по-лоши.Нека и Специалиста да се изкаже по въпроса.Той явно работи много с тях и има мнение.
-
Помпите Лукас по нищо не отстъпват на тези от Бош,дори ги водят с едни гърди и то по съвсем страничен за оценяване фактор а именно по тихи са.За това и се вграждат много и в Мерцедес преди да се започне с комън реала. 80% сигурно от френските са с Лукас,а всеки е съгласен че французите умеят да правят дизел. Лошото е при Лукас че си бранят много добре авторските права и много рядко може да се намери литература или описание ,всичката информация е само и единствено за сервизи на Лукас. И двата модела помпи имат модели с изцяло електроно управление, и в двата случая излиза доста скъпо да се ремонтират, но виновни за това не са тези де то извършват ремонта ,ами тези дето продават частите.
Коментар
-
Това е нормално ми се струва да не чуеш една добра дума за Лукас във форума на Мерцедес.Там се признава само Мерцедес и Бошш.Но както виждаш специалистите на Мерцедес не са на това мнение и са се ориентирали към Лукас.Във нашия форум ще чуеш ли една добра дума за VW-абсурд.Това обаче не значи че е кофти кола.MartoModev написа:Аз пиша и в мерцедес форума и там няма чковек който да каже една добра дума за помпа Лукас.
Коментар
-
Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда??? Абе,колега тези помпи трудно се регулират,искат стенд и специални приспособления,индикатори и др.Затова майсторите са ги намразили и ги плюят.Но са си много хубави помпи и си имат и предимства.С Бошш-помпа при топъл двигател винаги върти 2-3 оборота и тогава пали.При Лукас пали без да чуваш стартера.Както аз се изразявам:първо пали,после върти.Със две бутала е елемента за високо налягане,за разлика от Бошш,която е с едно бутало.И по бавно се износва също.Недей така да плшеш по тази помпа.Е,разбира се Бошовата пък има други предимства.Хайде и поздрави.MartoModev написа:Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
Коментар
-
Как така вечен а често се поврежда.Нещо не разбрахStefan Hadjov написа:Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда???MartoModev написа:Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
Коментар
-
Ами аз това се чудя.Ти казваш,че се поврежда.А във форума на Мерцедес го хвалят,че бил вечния двигател.Кое е верно??MartoModev написа:Как така вечен а често се поврежда.Нещо не разбрахStefan Hadjov написа:Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда???MartoModev написа:Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
Коментар
-
Абе колега,какво имам аз да се обосновавам.Ти четеш ли това което съм написъл.Колко пъти ще повтарям едно и също нещо.Казал съм че твоите колеги от мерцедес форума този двигател го наричат Вечния двигател,а ти го плюеш.Ти трябва да се обосновеш защо е така,а не аз.Явно си попаднал на някаква Баракуда,а после Лукас помпите са ти виновни.Ами смени помпата,ако смяташ че трябва и двигателя пак ще си е вечен.Ако е верно това което пишат колегите ти от форума.Аз нищо не съм казал.Аз цитирам.MartoModev написа:Това е безспорно.Всеки е чул как работи форд или мерцедес 124 дизел на 20год.То дори се чува от няколко прекиspecialista написа:Едно е сигурно ,работят завидно тихо.
.Само колегата да се обоснове как двигателя 220д на мерцедес е много здрав а се чупи. 
Коментар
-
Ето аз намерих няколко темички ама се го плюят тоя Лукас беhttp://www.mbclub.bg/forums/index.ph...%D1%81Мога да намеря поне още толко теми все от различни автори.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар