Значи колеги проблемите са следните не сам много тежки но си ме дразнят.1-во Незагрява повече от 2рата реска ,само на извънградско и то ако карам с минимум 140 загрява до 3тата.На 4-та скорост на няма и 4000 оборота,или на 5-та с 3300 ми се включва някакъв режим и неможе да дига повече от 3400-3500 оборота,налага се да гася мотора и да изчакам 1 мин. да паля на ново.След тест ми показа грешка в датчика за налягане на горивото но да ли е той а не ми се ескпериминтира че не е много евтин.А тука от 2-3 седмици по леко байрче и на 2-ра с газ повечко ми премига Удивителния на Таблото .Ако някои може да помогне нека го Направи !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемчета на FIAT Bravo Steel 1.9 JTD 105 k.с 2000 г.
Collapse
X
-
Незагряването е от прецакан термостат.Аз присадих от "рено 5"-14 лева ,труда от мен иначе термостатите за този модел надхвърлят 100 лева.На това ме научиха от форума ,има и обяснение някъде там.Факта е че работи перфектно,е в минусовите температури загрява по бавно но пък иначе кове стрелката на средата на скалата -88-90градуса при всякакъв режим на каране.За другите проблеми за сега се въздържам от коментар.FIAT BRAVO 1,9TD 100
-
Удивителната на таблото ти е ръчната... виж дали пада до долу ръчката и дали не пречи нещо, най-много да се е огънало копчето под ръчката и да не прави хубаво контакт.... Или да е прекалено отпусната ръчката и като се изкачваш сама да отпуска бутона колкото да ти светне лампата...за оборотите незнамм...За градусите, колегата ти каза ... термостат нов, можеш да прочетеш предварително и за този опит с термостат за 15 лева от рено 5, но имай предвид, че рано или късно от разширяването на маркуча и от високите температури, маркуча ще се амортизира и напука а това ще доведе до теч, и прегряване... дали ще спестиш 80 лева сега или ще дадеш после десеторно за основен ремонт.. тис и решаваш...
Коментар
-
Re: Проблемчета на FIAT Bravo Steel 1.9 JTD 105 k.с 2000 г.
Колега,по първия проблем разбирам,че е термостат!Сигурен съм,че разбра как да си го направиш с друг термостат от рено5,без да даваш над 100лв за него!По втория проблем,който си описал,смятам че имаш лека грешка!Не е датчика за налягането на горивото,а РЕГУЛАТОР ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГОРИВОТО,който найстина си доста скъп!А по третия проблем,мисля,че нямаш достатъчно спирачна течност в казанчето!Погледни си го!А ето и прословутия регулатор,който е монтиран на помпата!capitan4eto написа:Значи колеги проблемите са следните не сам много тежки но си ме дразнят.1-во Незагрява повече от 2рата реска ,само на извънградско и то ако карам с минимум 140 загрява до 3тата.На 4-та скорост на няма и 4000 оборота,или на 5-та с 3300 ми се включва някакъв режим и неможе да дига повече от 3400-3500 оборота,налага се да гася мотора и да изчакам 1 мин. да паля на ново.След тест ми показа грешка в датчика за налягане на горивото но да ли е той а не ми се ескпериминтира че не е много евтин.А тука от 2-3 седмици по леко байрче и на 2-ра с газ повечко ми премига Удивителния на Таблото .Ако някои може да помогне нека го Направи !!!Прикачени файловеФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Колега,при отрицателни температури всички двигатели загряват по-бавно.Важното е след загряването да подържат 85-90 градуса независимо от околната температура и режима на експлоатация.Само при продължително спускане по нанадолнище без подаване на педала за газта се допуска намаляване на работната температура под нормалната.pepo_bgf написа:....................Факта е че работи перфектно,е в минусовите температури загрява по бавно но пък иначе кове стрелката на средата на скалата -88-90градуса при всякакъв режим ....................
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар