Здравейте,редовно следя форума ,изключително полезен и в помощ. От известно време имам един неприятен проблем при палене на дизелов двигател на ФИАТ БРАВО TD 100. Сутрин ми трябват няколко секунди време, в което не мога да запаля след, което колата пали,оборотите се вдигат до 1300-1400 и отново след няколко секунди се нормализират. Колата след това работи без проблеми. Когато спра и паля след три до четири минути колата няма проблем, но станат ли 10 и повече минутите отново се налага въртене докато запали. Смених тапата на последния цилиндър, както и маркучите за обратната нафта, но нищо. Майсторите гледат, ровят и нищо. Ще се радвам ако някой има желание и е имал подобен проблем да ми помогне. Благодаря и безавариина на всички!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Браво TD100
Collapse
X
-
Re: Проблем с паленето на Браво TD100
Високи обороти може да е едната причина - може да е необходимо да се намалят, защото 1300-1400 са много. Трябва да са около 950, а след това да паднат на около 700. Друга може да е проблем с разпръсквачите - ако не разпръскват добре, първоначално до стоплянето им работата на двигателя може да е неравномерна.Но пък, защо ли си мисля, че въздух те мъчи. Притегни всичко на студен двигател - дюзи и други метални части. Виж и дали не е проблема във горивния филтър или гумената круша.П.С. Слагам снимка, на която със зелено е оградено болчето, от което се регулират оборотите.peko написа:Здравейте,редовно следя форума ,изключително полезен и в помощ. От известно време имам един неприятен проблем при палене на дизелов двигател на ФИАТ БРАВО TD 100. Сутрин ми трябват няколко секунди време, в което не мога да запаля след, което колата пали,оборотите се вдигат до 1300-1400 и отново след няколко секунди се нормализират. Колата след това работи без проблеми. Когато спра и паля след три до четири минути колата няма проблем, но станат ли 10 и повече минутите отново се налага въртене докато запали. Смених тапата на последния цилиндър, както и маркучите за обратната нафта, но нищо. Майсторите гледат, ровят и нищо. Ще се радвам ако някой има желание и е имал подобен проблем да ми помогне. Благодаря и безавариина на всички!!!
-
Благодаря за съвета, притегнал съм всичко оборотите са ми нормални единствено при палене се вдигат и след това се нормализират. И аз си мисля, че е въздух но не знам от къде идва единствено се съмнявам , че е от горивния филтър. Дали е проблем, че няма гумената круша помпичка, копято майстора махна и сега от филтъра до металната тръпа на горивото има маркуче без тази гумена помпа???
Коментар
-
Ще опитам и аз да помогна.Само маркучетата за излишното гориво между дюзите ли подмени или и тези около авансаторния клапан?Аз имах проблем с гаснене при първото палене за деня ,но се оправи след подмяна на маркучетата около авансатора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Извинявам се за отклонението, но колко милиметра в диаметър са маркучите там? На мен са ми за смяна маркучите са обратното гориво, тези тънките...Tornado написа:Ще опитам и аз да помогна.Само маркучетата за излишното гориво между дюзите ли подмени или и тези около авансаторния клапан?Аз имах проблем с гаснене при първото палене за деня ,но се оправи след подмяна на маркучетата около авансатора.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Магазин "Vladi’s", ж.к. "Красна поляна", бул."Възкресение" 17 (между прелеза и бул."К.Величков") 822 70 73 0889 28 19 32От тук си вземах маркучета. Достатъчно ти е 1 метър (може да си вземеш и 1,5 м да си имаш в резерв), за да смениш всички маркучета между дюзите, както и това от "Умната дюза" до помпата (сменя се най-лесно въпреки, че не се вижда добре под ГНП) и това до авансатора (най-късото).В този магазин продават и тапички за последната дюза и всякакви гумени съединения.Vladim написа:Извинявам се за отклонението, но колко милиметра в диаметър са маркучите там? На мен са ми за смяна маркучите са обратното гориво, тези тънките...Tornado написа:Ще опитам и аз да помогна.Само маркучетата за излишното гориво между дюзите ли подмени или и тези около авансаторния клапан?Аз имах проблем с гаснене при първото палене за деня ,но се оправи след подмяна на маркучетата около авансатора.
Коментар
-
Сваляш черният пластмасов капак на двигателя и в средата между капака на разпределителния вал и горивонагнетателната помпа се намира всмукателен ,въздушен колектор,та свещите са под него заврени на маика си в............ Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 .Някъде във форума имаше описание как се сменят .Ще ти трябват дълбок тръбен ключ 12 (вложка или торкс както му казват)с дълго чупещо се удължение ........ама това ако те интересува по натам.Аз трябва да сменя моите свещи и имам всичко но за сега се справям а и студа ме спира.И използваи добавка за гориво REDEX ,повярваи ми много помага!FIAT BRAVO 1,9TD 100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар