Някой знае ли какви са последиците от прецакана "круша" по точно прецакани клапани отвътре.Пропуска гориво в двете посоки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво става при прецакана "круша"
Collapse
X
-
Едва ли от крушата. Ако имаш подозрения в нея вземи един маркуч и я изолирай. Но така, както си го описал ми се струва, че е възможно да ти се е задръстила цедката в резервоара.Maver написа:Ама дали е само това...Щот от както се прецака това нещо колата не върви добре все едно че няма турбо и без газ не палиFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега, като се съмняваш, че проблема е в крушата купи си нова и я постави и виж ефекта. Продават се в магазина на Фиат на ул. Рила (пресечка е на Борисова). Смени си и филтрите - въздушен и горивен и пиши пак да видим дали има промяна.Искам да ти кажа, че аз си слагам гумената круша само като има проблем и търся решението му т.е. карам си без такава круша и си паля нормално. Не съм привърженик на тази круша точно заради този клапан. Може да имаш проблем с въздуха в горивната система. Провери си маркучетата и дали е затегнат горивния филтър.Maver написа:Тя цедката беше задръстена и я изчистих преди 2 дни.Аз го свързвам с крушата защото ако клапите не държат горивото като огася двигателя се връща и после няма палене докато не натиска газ-та...Ще видим утре ще я сменя и ще драсна да споделя какво е станало
Коментар
-
Как си го обясняваш това връщане на горивото след като системата,която подава гориво,е затворена и не трябва да влиза въздух от никъде?Как да се върне това гориво обратно в резервоара?Maver написа:...Аз го свързвам с крушата защото ако клапите не държат горивото като огася двигателя се връща и после няма палене докато не натиска газ-та.....
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар