Значи при едни и същи обороти, ако турбото не работи, едвам правиш 60, а ако работи, в същите обороти правиш 90 ??? Това е напълно , ама напълно невъзможно! Ако го докажеш , веднага ти подарявам колата си!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото на 1.9 JTD
Collapse
X
-
Предполагам,колегата иска да каже при една и съща скорост/на 2-ра в случая цитирам/.То естествено че на едни и същи обороти и при една и съща скорост на ск.кутия е невъзможно.ogi28b написа:Значи при едни и същи обороти, ако турбото не работи, едвам правиш 60, а ако работи, в същите обороти правиш 90 ??? Това е напълно , ама напълно невъзможно! Ако го докажеш , веднага ти подарявам колата си!
Коментар
-
Koлеги,наистина при дизелите при много студено време се наблюдава подобно поведение на двигателя.Студения старт на двигателя е един от най-тежките режими на диз.двигател.Двигателя е с повишено вътрешно съпротивление.Засмукания въздух е много все още студен,горивната камера-студена,горивото постъпващо в нея-също.Самозапалването на горивната смес е все-още затруднено.От тук идва описваното впечатление.Те и затова в по-новите модели подгревните свещи ги оставят при студено време да работят известно време и след старта и се извършва и подгряване на нафтата в зоната на горивния филтър.Да не говориме и че в страни с по-тежък климат се подгрява със подгревни свещи и охладителната течност.Но наблюдавания ефект е за минута най много.Особенно при сегашните външни температури.Изключено е до достигане до 60 градуса двигателя да не работи вече нормално.А пък турбината да не работи-вече го коментирахме.Airfan написа:И аз да споделя само, че при много студено време, също както Оги ако тръгна веднага след като запаля и колата е била напълно студена, я усещам малко по-тромава, от колкото при по-топло време и/или леко позагрял двигател (1-2 мин каране).
Коментар
-
JTD
Здравейте,от скоро съм собственик на Punto JTDкакто се оплаква колегата - студено въобще неше да вървикато загрее 90-градуса - от време на време се събужда и върви многопри тестване - даде грешка в дебитомераоткачих буксата - колата върви нормалносамо имам съмнения че ще харчи повечеи за това си търся нов дебитомер
Коментар
-
Потърси и за мен един.Какво има да му търсиш на новия дебитомер? По магазините за авточасти се продават - дори не е нужно ТИ да търсиш.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
здравейте,поздрави на всички,нов съм във форума и имам същия проблем купих си пунто 2000г 1,9жтд 59 киловата и има същия проблем колата студена не върви и освен че не върви ами май гори повече стопли стрелката стигне ли преди средата и всичко се нормализира днес го поогледах и видях че горивния филтър е нов и един датчик който се намира на горивната рейка също явно и предния се е мъчил да оправя проблема моля ako някой от колегите си е решил проблема да споделиот утре и аз почвам тестове и ще пиша явно е чест проблем дано се оправи че едно време доста фиати смених и се бях зарекул да не си купвам вече,ще дам още един шанс на марката ако не минавам си пак на хонда
Коментар
Реклама
Collapse



Тя като бензинка бре човек ! На трета 90км/ч. ДА но на втора АЗ немога да го повярвам !

Коментар