betuk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Бош си имат изработена планка за изолирането на ЕГР и изолирането е описано в Еси Троник. Друго имаш ли да кажеш по този въпрос?Stefan Hadjov написа:Нищо не си разбрал до сега за функцията и теорията на EGR-системата. Не се изказвай по този въпрос.Запушвай дупките,но некоментирай!!betuk написа:Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология
,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!

Коментар
-
Дали ще е 1/4 или 1/5 няма толкова значение за това какво количество изгорели газове може да мине, все пак зависи и какво е наляганетоjenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?
Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....
Коментар
-
Добре!-Аз вече съм го изолирал ЕГР-ра преди седмица, видях положителните страни и отрицателните, какви отрицателни лиAirfan написа:Бош си имат изработена планка за изолирането на ЕГР и изолирането е описано в Еси Троник. Друго имаш ли да кажеш по този въпрос?Stefan Hadjov написа:Нищо не си разбрал до сега за функцията и теорията на EGR-системата. Не се изказвай по този въпрос.Запушвай дупките,но некоментирай!!betuk написа:Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология
,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!

- ми никакви за сега, всичко досега е в положително, само ми остава разхода да си засеча.Що се отнася за пластината на бош, аз мога да си я направя, материал имам ,и машини си имам,само още се двуомя дали да слагам пластина, или да си карам така с затапен мъркуч на вакум клапана.Смятам да спра с коментарите дотук, доста изчетох в форумите за този клапан, и болшенството с дизели двигатели са изолирали въпросния клапан.Явно при някой автомобили си работят, но са мнооого много малко, освен ако автомобилите са новички,карат се зад западната ни граница :D
Поздрави, и успех на всички!
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Сега и за налягане ли ще си говорим?chaveto написа:Дали ще е 1/4 или 1/5 няма толкова значение за това какво количество изгорели газове може да мине, все пак зависи и какво е наляганетоjenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?
Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....
Приеми, че в едната посока е налягане, а в другата подналягане. Ще е нужно и малко капацитет
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не аз питах, щото един колега сподели , че ставало с ламаринки от бира ама сложих тройна и пак не стана , изкърти ги !Просто питам, кой точно маркуч еStefan Hadjov написа:Eй,ти си Бог беее,как не сме се сетили за това изпълнение,ами са тръгнали да изрязват разни ламаринки.jimi69 написа:неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
Коментар
-
Този който отива в вакумният клапан,вадиш го и го затапваш да не се праши.Между другото и аз така направих, първо пръкъснах мъркуча, и после и слохих ламаринка за всеки случай, не знаех да ли затваря добре домързя ме да свалям вакум клапанаjimi69 написа:Не аз питах, щото един колега сподели , че ставало с ламаринки от бира ама сложих тройна и пак не стана , изкърти ги !Просто питам, кой точно маркуч еStefan Hadjov написа:Eй,ти си Бог беее,как не сме се сетили за това изпълнение,ами са тръгнали да изрязват разни ламаринки.jimi69 написа:неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
- тъй поне съм сигурен.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Няма значение, който и да затапиш , връзката с вакум помпата се пръкъсва, именно с управляемия клапан (ел. клапан управляван от ЕГР),чрез вакума задейства клапана на на ЕГР-ра.Стига да не е от еликтрическите ЕГР-иjimi69 написа:аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще е
.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
И при мен, както при Чавето, като че ли стана една идея по-шумна. Относно разхода, два пъти засичах, 0.4/100 по-малко.jimi69 написа:аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще еBrava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Аз още си чакам ВО.Airfan написа:Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :DAirfan написа:Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар