Tвоя ежр електрически ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.Dido_Lyubenov написа:Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.
Коментар
-
Ако говориш за ламаринките който препоръчват да се сложат, то тези ламаринки не затапват на 100% клапана. Просто се намалява дебита.А този който има гняс в смукателният колектор, има много маслени изпарения + сажди. Като си направите профилактика на клапана си направете и профилактика на масленият сепаратор..... Ако изключите маркуча по който идва маслото (аз не го препоръчвам) ще имате само сажди, а те няма да се наслоят толкова много.Airfan написа:Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
Коментар
-
Да, отвори има, но са с цел да не ти записва грешка ЕГР в компютъра, а не да има реална работа на същия.chaveto написа:Ако говориш за ламаринките който препоръчват да се сложат, то тези ламаринки не затапват на 100% клапана. Просто се намалява дебита.А този който има гняс в смукателният колектор, има много маслени изпарения + сажди. Като си направите профилактика на клапана си направете и профилактика на масленият сепаратор..... Ако изключите маркуча по който идва маслото (аз не го препоръчвам) ще имате само сажди, а те няма да се наслоят толкова много.Airfan написа:Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
Коментар
-
Абсолютно вярно! Грешката се записва информативно, без да оказва влияние на работата на двигателя. А в комбинация с чип- кърти шофьорската облегалкаemzo написа:Бюлетина е за Стило, но той и нацяло да се затапи, пак не записва грешка. Не знам защо е така
На Мареа 110 мисля, че клапана е същия, а грешка се записва.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Да, намаляват го с 85%, примерно. Според теб дали за 15% дебит може да се говори за реална работа на тази система? Очевидно, че проблем няма да се кара с изолирана система.chaveto написа:Защото не го изолират, само се намалява дебита. Дебита на този клапан зависи от няколко неща. Също така има голямо значение дали при 100% отворен ще има същият дебит както при 40%
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар