Днес се заиграх с клапана на Доблото.Не да го изолирам а само за почистване.Уж двигателя е като на Стило ама си портоших ръцетете да го сваля.За 70-80к нямаше почти никъкъв нагар а само нещо като масло и то не много.Разлика след чистенето май няма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Не знам.Ама след чистене ма МАР-сензора(с помоща на Пешо и ключаря)разхода падна с около 1литър.Поне по показанията на трип компютъра.Може и да е от нафтата.От утре като го подкарам ще видя има ли разлика.emzo написа:Той трябва да е много зле, че да окаже влияние на вървежа.Евро4 ли е доблото ?
Коментар
-
Пробвай едно кръгче с изключена захранваща букса на ЕГР-а. Вмоя случай- карам с изключена букса на клапана. Турбото започва да помпи сериозно още от 1500 об/мин- колата стана по-динамична в ниските обороти.SKYLINE87 написа:Здравейте колеги днес и аз си поиграх на пунтото и изолирах ежра с такава ламаринка обаче при пунтото ежр е електрически няма вакуми достатучно ли е само като се затапи с една ламаринка .Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
И аз пробвах само с ламаринка- започна да пуши повече. Но моя ЕГР вече заседнал отворен- и дотам. А от катализатора остана само тубата.SKYLINE87 написа:Aми колега аз съм сложил ламаринка и съм със вкл. букса мисля чи така даже няма да дава грешки и ми се струва чи има разлика във вървенето може и да е вношение аз съм и с права тръба от отпред до отзад и спортен филтър доста стана пъргава количката.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар