Имам и още един въпросКак се сваля самия EGR да се почисти защото ако примерно е клеясал отворен дори и да се затапи какво става
имам предвит един вит въздуха от филтъра няма как да мине или има независимо че клапата е клеясала отворена и не мърда. Ко независимо състоянието на клапата при затапване си има някакъв метод въздуха да си минава май няма смисъл да се чисти и да се прафи профилактикааз си мислих първо да го почиста EGR-ра и след това да запуша тази тръба или няма смисъл
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ако изолираш ЕГР-а с ламаринка до смукателния колектор, не е нужно да правиш нищо повече попринцип. Единствения проблем ако не махнеш вакуума от ел. клапана е, че налягането ще бие по твоята ламаринка, а не по ламаринката на клапана и ако си сложила мека ламарина може да поддаде и да се пробие.vensai написа:Имам и още един въпросКак се сваля самия EGR да се почисти защото ако примерно е клеясал отворен дори и да се затапи какво става
имам предвит един вит въздуха от филтъра няма как да мине или има независимо че клапата е клеясала отворена и не мърда. Ко независимо състоянието на клапата при затапване си има някакъв метод въздуха да си минава май няма смисъл да се чисти и да се прафи профилактикааз си мислих първо да го почиста EGR-ра и след това да запуша тази тръба или няма смисъл
Коментар
-
значи най добрия вариянт е да се махне вакуулма и да се запушиAirfan написа:Ако изолираш ЕГР-а с ламаринка до смукателния колектор, не е нужно да правиш нищо повече попринцип. Единствения проблем ако не махнеш вакуума от ел. клапана е, че налягането ще бие по твоята ламаринка, а не по ламаринката на клапана и ако си сложила мека ламарина може да поддаде и да се пробие.vensai написа:Имам и още един въпросКак се сваля самия EGR да се почисти защото ако примерно е клеясал отворен дори и да се затапи какво става
имам предвит един вит въздуха от филтъра няма как да мине или има независимо че клапата е клеясала отворена и не мърда. Ко независимо състоянието на клапата при затапване си има някакъв метод въздуха да си минава май няма смисъл да се чисти и да се прафи профилактикааз си мислих първо да го почиста EGR-ра и след това да запуша тази тръба или няма смисълAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Тъй верно! (вакуум)vensai написа:значи най добрия вариянт е да се махне вакуулма и да се запушиAirfan написа:Ако изолираш ЕГР-а с ламаринка до смукателния колектор, не е нужно да правиш нищо повече попринцип. Единствения проблем ако не махнеш вакуума от ел. клапана е, че налягането ще бие по твоята ламаринка, а не по ламаринката на клапана и ако си сложила мека ламарина може да поддаде и да се пробие.vensai написа:Имам и още един въпросКак се сваля самия EGR да се почисти защото ако примерно е клеясал отворен дори и да се затапи какво става
имам предвит един вит въздуха от филтъра няма как да мине или има независимо че клапата е клеясала отворена и не мърда. Ко независимо състоянието на клапата при затапване си има някакъв метод въздуха да си минава май няма смисъл да се чисти и да се прафи профилактикааз си мислих първо да го почиста EGR-ра и след това да запуша тази тръба или няма смисъл
Коментар
-
Като тръгнеш по този маркуч, който е сниман, по него, по него, минава през една метална тръбичка над двигателя, после пак става гумен и влиза във въпросния електромагнитен клапан, който се пада общо взето между казанчето за хидравлично масло и горивния филтър, на стената. В него влиза още един подобен на него маркуч, и малко под тях - кафява букса. Тази букса се вади.
Коментар
-
Ясно, разбрахogi28b написа:Като тръгнеш по този маркуч, който е сниман, по него, по него, минава през една метална тръбичка над двигателя, после пак става гумен и влиза във въпросния електромагнитен клапан, който се пада общо взето между казанчето за хидравлично масло и горивния филтър, на стената. В него влиза още един подобен на него маркуч, и малко под тях - кафява букса. Тази букса се вади.
то и в двата ли случая трупа грешка в компютъра
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Да, но тази грешка не е повод за притеснения, нито ще ти светне "дюзата".vensai написа:Ясно, разбрахogi28b написа:Като тръгнеш по този маркуч, който е сниман, по него, по него, минава през една метална тръбичка над двигателя, после пак става гумен и влиза във въпросния електромагнитен клапан, който се пада общо взето между казанчето за хидравлично масло и горивния филтър, на стената. В него влиза още един подобен на него маркуч, и малко под тях - кафява букса. Тази букса се вади.
то и в двата ли случая трупа грешка в компютъра 
Коментар
-
Или по-скоро това : http://cgi.ebay.co.uk/EGR-blanking-b...item1c195252c9emzo написа:Ако някой си търси пластинка за затапване и не му се занимава да си прави сам - ЦЪК И да не ги изкупите всичките и да не остане и за мен
Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
Реклама
Collapse

Така ли трябва да се запуши Тръбичката за вакуулма 

Коментар