nikolov-1.6_v16 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почукване в двигателя на Брава 1.9 JTD 100 2001г.
Collapse
X
-
Не, не тук не става въпрос за биелни лагери, той човека грешно се е изразил - става въпрос за бутален болт!Тракането в биелни лагери е съвсем различно и с такъв проблем не се изкарват даже и 1000 км.Друг е въпроса, че остана едно съмнение около ел. дюза, което ще проверим в последствие, там техниката за проверка е малко по-сложна!Tornado написа:Абсолютно нямам намерение да се подигравам ,но едно такова предполагаемо чукане откъм биелни лагери е невъзможно поради това ,че там хлабина е недопустима защото се губи да не казвам голяма дума ама почти цялото налягане на смазочната система и всеки един такъв удар предполага към още повече разбиване което според мен няма да трае повече от 1000 км.до сериозната авария на ДВГ.nikolov-1.6_v16 написа:това как да го разбирам като смешка или подиграфкаTornado написа:ЪЪЪ и колко км.мислите ,че ще потрака докато някоя биела излезе през картера за да се запознае със собственика на превозново средство.nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагери
Коментар
-
тя биелата общо има но лагера неTornado написа:Айде сега пък смазочната система няма нищо общо със биелните лагери.Да помислим малко как се предава маслото от коляновия вал към буталния болт за неговото смазване.nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...шfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Простете, моята грешка. Наистина става въпрос за бутален болт. Биелата ми влезе в главата( автоматична грешка ), защото миналия месец правиха ремонт на служебния автомобил, който се беше "разболял" от такава болест. Там наистина компромис не можеше да се прави. Колата се кара (служебната) от много хора. При мен проблема се оказа БУТАЛЕН БОЛТ или както Хитко се съмнява - неработеща дюза...Ако беше биелен лагер просто нямаше да си прибера колата от Ямбол. Простете още веднъж. Що се касае за сервиза на Христо - нямам думи-останах много доволен. Евентуалния ремонт на бутален болт ще доверя на неговия екип, но преди това Хитко държи да направим тест на дюзите.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
nikolov-1.6_v16 написа:тя биелата общо има но лагера неTornado написа:Айде сега пък смазочната система няма нищо общо със биелните лагери.Да помислим малко как се предава маслото от коляновия вал към буталния болт за неговото смазване.nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...ш
Колянов вал- Възприема усилията от страна на мотовилката, като ги преобразува във въртящ момент. Състои се от основни и мотовилкови шийки, рамена, противотежести, преден и заден край.В предния му край се закрепва зъбно колело, чрез което се осъществява връзката между него и разпределителния вал, а в задния си край чрез фланец се закрепва към маховика. Чрез мотовилковите шийки коляновия вал се свързва с мотовилките,а чрез основните шийки коляновия вал лежи на основните лагери поставени в специални легла в картера на двигателя. Рамената съединяват основните с мотовилковите шийки. Коляновия вал в съвременните двигатели се върти в лагерите с големи обороти. Продължителната работа на шийките на вала се осигурява за сметка на плаването им в слой от масло. Затова триенето им е течно. Коляновият вал се изработва от чугун или стомана. Шийките му се циментоват за да се повиши износоустойчувоста му.И да допълня ,че коляновия вал е кух и провежда маслото от смазочната система към основните и биелните лагери от там нагоре по биелата за мазане на буталния болт.И най-малката хлабина извън допустимите норми поражда загуба на налягане на смазочната система.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
сега тези работи няма нужда да ми ги обясняваш аз ги знам всеки ден правя коли въпроса беше за лагера че през него не преминава маслоTornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:тя биелата общо има но лагера неTornado написа:Айде сега пък смазочната система няма нищо общо със биелните лагери.Да помислим малко как се предава маслото от коляновия вал към буталния болт за неговото смазване.nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...ш
Колянов вал- Възприема усилията от страна на мотовилката, като ги преобразува във въртящ момент. Състои се от основни и мотовилкови шийки, рамена, противотежести, преден и заден край.В предния му край се закрепва зъбно колело, чрез което се осъществява връзката между него и разпределителния вал, а в задния си край чрез фланец се закрепва към маховика. Чрез мотовилковите шийки коляновия вал се свързва с мотовилките,а чрез основните шийки коляновия вал лежи на основните лагери поставени в специални легла в картера на двигателя. Рамената съединяват основните с мотовилковите шийки. Коляновия вал в съвременните двигатели се върти в лагерите с големи обороти. Продължителната работа на шийките на вала се осигурява за сметка на плаването им в слой от масло. Затова триенето им е течно. Коляновият вал се изработва от чугун или стомана. Шийките му се циментоват за да се повиши износоустойчувоста му.И да допълня ,че коляновия вал е кух и провежда маслото от смазочната система към основните и биелните лагери от там нагоре по биелата за мазане на буталния болт.И най-малката хлабина извън допустимите норми поражда загуба на налягане на смазочната система.fiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Колега,моля те като разберете причината,пишете да разбера и аз какво е.И при мен чука отдавна и ми се ще да разбера какъв е проблема.hit-ko написа:Не, не тук не става въпрос за биелни лагери, той човека грешно се е изразил - става въпрос за бутален болт!Тракането в биелни лагери е съвсем различно и с такъв проблем не се изкарват даже и 1000 км.Друг е въпроса, че остана едно съмнение около ел. дюза, което ще проверим в последствие, там техниката за проверка е малко по-сложна!Tornado написа:Абсолютно нямам намерение да се подигравам ,но едно такова предполагаемо чукане откъм биелни лагери е невъзможно поради това ,че там хлабина е недопустима защото се губи да не казвам голяма дума ама почти цялото налягане на смазочната система и всеки един такъв удар предполага към още повече разбиване което според мен няма да трае повече от 1000 км.до сериозната авария на ДВГ.nikolov-1.6_v16 написа:това как да го разбирам като смешка или подиграфкаTornado написа:ЪЪЪ и колко км.мислите ,че ще потрака докато някоя биела излезе през картера за да се запознае със собственика на превозново средство.nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагериFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Здравейте, неразбирам много да не кажа хич и като четох поста на Tornado, реших да ви питам нещо свързано с него. И аз имам Браво JTD 100, и лятото спуках от тия гадните алуминиеви картери, ма бая го счупих около 4см в диаметър барабар с пробката
, та карах така малко около 300м и като спрях ми светна лампата за маслото, чух лош шум от двг и веднага загасих. Казаха ми че е възможно като е паднало налягането на маслото тези шийки на вала да за почнали да се търкат с нещо и да им се прецака това циментиране, може ли да разбера дали имам такав проблем без да ми отварят двигателят.Няма странно тракане или повече разход, вибраций или нещо подобно?
Коментар
-
ходи на гадачка или хвърляи боб :D няма такъв вариант за диагноза без отварянеParadox написа:Здравейте, неразбирам много да не кажа хич и като четох поста на Tornado, реших да ви питам нещо свързано с него. И аз имам Браво JTD 100, и лятото спуках от тия гадните алуминиеви картери, ма бая го счупих около 4см в диаметър барабар с пробката
, та карах така малко около 300м и като спрях ми светна лампата за маслото, чух лош шум от двг и веднага загасих. Казаха ми че е възможно като е паднало налягането на маслото тези шийки на вала да за почнали да се търкат с нещо и да им се прецака това циментиране, може ли да разбера дали имам такав проблем без да ми отварят двигателят.Няма странно тракане или повече разход, вибраций или нещо подобно?fiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар