Какво чакаш да дам мнение за Голф 2 дизел ли?Абсолютна печка и то многогоривна която не подбира изобщо какво гори.Тази която е на снимката сигурно е лашкана 10-ки години с крадена,влачена,мръсна нафта и затова се е получило така.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Мене ми е много интересно дали някой с дизелов фиат ги е свалял тия колектори? Ако има някой да си признае и да каже как е положението при нашите печки.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Мене ми е много интересно дали някой с дизелов фиат ги е свалял тия колектори? Ако има някой да си признае и да каже как е положението при нашите печки.
Е добре то се е видяло ,че аз ще бъда този който ще ги сваля само за пробата.Ще демонтирам всичко що е тръбопровод след турбото заедно с колекторите и ще снимам.Това ще стане при първия дъждовен ден обаче.Правете молебен за дъжд.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Какво чакаш да дам мнение за Голф 2 дизел ли?Абсолютна печка и то многогоривна която не подбира изобщо какво гори.Тази която е на снимката сигурно е лашкана 10-ки години с крадена,влачена,мръсна нафта и затова се е получило така.
Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 еееее, деявно не си чел темата , а си видял само снимката. Хората го обсъждат за TDI моторите. Не е за Голф 2 ка.Виж ако ми кажеш, че EGR клапана на ФИАТ е на различен принцип от този на VAG моторите... аз не знам затова си питам
Какво наблюдавах аз при мото фиатче. 1.9 JTDКато видях снимките от другия форум реших и аз да погледна как е при мен положението.Свалянето на тези колектори, поне на мен ми изглежда доста трудно, има много боклуци (устройства разни) накачени по тях и около тях.има и някъква тръбичка от разширителният съд която според мен си минава през колектора, но може и да бъркам.Но като се откачи входящият маркуч на въздушния колектор и доста лесно може да се погледне какво става вътре или поне в началото на колекторите.При мен колекторите бяха леко омаслени, но до колкото се виждаще надолу нямаше такива големи отлагания на боклуци.другото което ми направи впечатление е че тръбата след турбото, която влиза в колектора също е омаслена - не знам дали е нормално, някъде пишеше че за турбо е нормално.Но до сега за 8000 км не съм забелязъл да е мръднало маслото, или преди това яко са я напъвали или не тече толкова много.
Какво чакаш да дам мнение за Голф 2 дизел ли?Абсолютна печка и то многогоривна която не подбира изобщо какво гори.Тази която е на снимката сигурно е лашкана 10-ки години с крадена,влачена,мръсна нафта и затова се е получило така.
Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 еееее, деявно не си чел темата , а си видял само снимката. Хората го обсъждат за TDI моторите. Не е за Голф 2 ка.Виж ако ми кажеш, че EGR клапана на ФИАТ е на различен принцип от този на VAG моторите... аз не знам затова си питам
Е добре амбицирах се макар да съм все още на 5 страница от темата.Вече очаквам дъждовните дни с нетърпение.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар