Здравейте. При закупуването на Буса който е 2.3 160кс 2020г. Имаше грешка за недовършена регенерация. След диагностика от моя страна, пускане на принудителни регенерации, открих че температурата на Particulate sensor е много висока при студен мотор. Съответно при топъл разликата се умножава и стига до над 1750 градуса, което пречи на системата да си направи регенерацията сама.
Проблема обаче е, че температурния датчик по схема не се намира. На живи данни изключих/разкачих последния такъв, който се намира на втория катализатор преди Дпф и Нокс сензорите. Излезе ми Particulate sensor. Не намирам по схема, че това е последния температурен датчик и като цяло схемата ми се струва объркана. Моля за помощ относно намирането му. Дпф и Нокс сензорите също са сменени с оригинални.
Проблема обаче е, че температурния датчик по схема не се намира. На живи данни изключих/разкачих последния такъв, който се намира на втория катализатор преди Дпф и Нокс сензорите. Излезе ми Particulate sensor. Не намирам по схема, че това е последния температурен датчик и като цяло схемата ми се струва объркана. Моля за помощ относно намирането му. Дпф и Нокс сензорите също са сменени с оригинални.

Коментар