Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Grande Punto Evo 1.3 Проблем студено палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Grande Punto Evo 1.3 Проблем студено палене

    Добър ден! Закупих Fiat Punto Evo 1.3 84 коня multijet и след първо палене сутрин,колата се тресе и мирише на дизел.
    След като вдигне градуси се оправя,при проверка на дюзите с Delphi се виждат тези данни:
    цилидър 1
    4,57
    цилиндър 2
    -1.40
    Цилиндър 3
    -2,30
    Цилиндър 4
    -1,70
    За първи път ми се случва и бих искал мнението Ви,дюзите да ги сваля и да ги закарам в сервиз или има вероятност да е другаде проблема по системата
    Благодаря Ви много

    #2
    ЕЖК, но при търсене в нета трябва лесно да може да се намери, че:
    - сумата от всички корекции трябва да е 0
    - макс корекция на дюза трябва да е +/- 2.8

    най-вероятно си поне за рециклиране на дюзи.
    Последна редакция от PM_u_bo; 10.02.2025, 20:29.

    Коментар


      #3
      Radoslav написа: Преглед на мнението
      Добър ден! Закупих Fiat Punto Evo 1.3 84 коня multijet и след първо палене сутрин,колата се тресе и мирише на дизел.
      След като вдигне градуси се оправя,при проверка на дюзите с Delphi се виждат тези данни:
      цилидър 1
      4,57
      цилиндър 2
      -1.40
      Цилиндър 3
      -2,30
      Цилиндър 4
      -1,70
      За първи път ми се случва и бих искал мнението Ви,дюзите да ги сваля и да ги закарам в сервиз или има вероятност да е другаде проблема по системата
      Благодаря Ви много
      Ако стойността на корекцията на цилиндър едно е тази.... Вероятността , да имате далеч по-голям проблем от дюзите е сериозна. За първи път виждам корекции, по-високи от +/- 2.50-2.60, без значение, дали са мерени на студен или загрят двигател.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        batproho написа: Преглед на мнението

        Ако стойността на корекцията на цилиндър едно е тази.... Вероятността , да имате далеч по-голям проблем от дюзите е сериозна. За първи път виждам корекции, по-високи от +/- 2.50-2.60, без значение, дали са мерени на студен или загрят двигател.
        В различни режими се променят корекциите. НО на ПХ тези са огромни.... и не се сумират.

        Коментар


          #5
          batproho написа: Преглед на мнението

          Ако стойността на корекцията на цилиндър едно е тази.... Вероятността , да имате далеч по-голям проблем от дюзите е сериозна. За първи път виждам корекции, по-високи от +/- 2.50-2.60, без значение, дали са мерени на студен или загрят двигател.
          Благодаря за отговора,след като загрее колата всичко се оправя и сега мисля да сваля дюзите и да ги закарам на стенд,дано се окаже че е от дюзите,колата работи перфектно,не винаги пуши,но се чува при много студено време тракане като звук от дюза
          Надявам се да се окаже дюза
          Колата в много студеното трака като трактор,казаха ми че щом е така е дюза,сега карам алфата ми и не съм я пипал,ще сваля 4 те дюзи и ще ги закарам на стенд,през 2024 януари извън България й е правен стенд на дюзите и всичко е наред
          Когато я закупих,имах голямо тресене на мотора,изчистих егр,дросел,мап сензор и това изчезна,остана само сутришният мириз на нафта и пушека
          Последна редакция от Radoslav; 16.03.2025, 19:41.

          Коментар


            #6
            Radoslav написа: Преглед на мнението

            ...,през 2024 януари извън България й е правен стенд на дюзите и всичко е наред
            ...
            За това някакви документи имаш ли ? Или просто така казаха - така трябва да е вярно.

            Коментар


              #7
              PM_u_bo написа: Преглед на мнението

              За това някакви документи имаш ли ? Или просто така казаха - така трябва да е вярно.
              Имам документ,понякога в светофар колата започва да се тресе леко и стрелката играе

              Коментар


                #8
                Колеги, имам грешка която намерих с Делфи и исках да Ви попитам дали може да има връзка с проблема на колата
                Грешката е с код P0487 за ЕГР

                Коментар


                  #9
                  От проблемен EGR може да клати сериозно оборотите, и примерно след изфорсирване да се оправя (временно)...
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    batproho написа: Преглед на мнението
                    От проблемен EGR може да клати сериозно оборотите, и примерно след изфорсирване да се оправя (временно)...
                    Колата го прави доста сериозно,започва да се клати цялата и да играят оборотите,но не го прави постоянно,примерно след дълъг път или рядко сутрин

                    Коментар


                      #11
                      Radoslav написа: Преглед на мнението

                      Имам документ,...
                      Качи една снимка - може да покаже нещо.

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте,отново !
                        Смених дюза на 1 ви цилиндър
                        Чукането изчезна,колата изпушва за секунда или две
                        Проблемът е че започна след седмица да тресе на празен ход, цялата кола се клати и оборотите се променят
                        В началото нямаше такъв проблем,сега на моменти го прави,но в пъти по-добре се държи колата
                        стойностите на дюзите в момента са:
                        1.-1.53
                        2.+0.96
                        3.-0.58
                        4.1.20
                        Стойностите когато сменихме дюзата
                        1.-1.22
                        2.-0.01
                        3.+0.90
                        4.+1.20
                        Карам повече в града и проверих дпф,запушен на 95 процента,може ли да е проблемът там с тресенето и промяната на оборотите?
                        Колата на моменти започва да се клати и да играят оборотите,не винаги е така
                        Също така имах преди 2 седмици грешка отново за EGR,че е блокирал
                        Благодаря Ви много !

                        Коментар

                        Working...
                        X