Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостатът влияе ли на разхода?
Collapse
X
-
Братче туй сто (100) да го видя няма да го повярвам :P ! 2.4 литра разлика от термостат-бухахххааха ти наистина успя да ме разсмееш :P 2.4 литра разлика може да ти даде единствено ако си и развил едната дюза и нафтата да пръска на асфалта :PBAI MILE написа:здравейте искам само да кажа че разхода пада значително при смяна на термостат знам от опит при мен беше блокирал отворен стрелката повече от първата черта не се качваше на горе да не казвам че нямах никакво парно и перката на радиатора не и чувах гласа , значи в това състояние засичах разхода ми беше 7,2 смених термостата и стрелката застана по средата и не мърда от там , имам парно,чух си перката :D но най важното-разхода ми падна на 4,8 който не вярва да заповяда правя експеримента веднага кой бяга от една каса бираBO написа:Общо взето разхода почти няма да ти спадне, ако на това се надяваш.
пазя и стария термостат така че няма никакъв проблем да докажа написаното по горе само да допълня колата е Браво1,9D засичал съм я на извънградскопо пътя Русе-Плевен при скорост около 90-100 и двата пъти резервоара е пълнен до капачката и точно на 100-ния км. спирам и наливам пак до капачката наливал съм от еднолитрови бутилки от кока-кола
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
братле както съм написал заповядай пазя стария термостат слагаме го пълним догоре и пробваме после и с новия пък да видим тогаitan75 написа:Братче туй сто (100) да го видя няма да го повярвам :P ! 2.4 литра разлика от термостат-бухахххааха ти наистина успя да ме разсмееш :P 2.4 литра разлика може да ти даде единствено ако си и развил едната дюза и нафтата да пръска на асфалта :PBAI MILE написа:здравейте искам само да кажа че разхода пада значително при смяна на термостат знам от опит при мен беше блокирал отворен стрелката повече от първата черта не се качваше на горе да не казвам че нямах никакво парно и перката на радиатора не и чувах гласа , значи в това състояние засичах разхода ми беше 7,2 смених термостата и стрелката застана по средата и не мърда от там , имам парно,чух си перката :D но най важното-разхода ми падна на 4,8 който не вярва да заповяда правя експеримента веднага кой бяга от една каса бираBO написа:Общо взето разхода почти няма да ти спадне, ако на това се надяваш.
пазя и стария термостат така че няма никакъв проблем да докажа написаното по горе само да допълня колата е Браво1,9D засичал съм я на извънградскопо пътя Русе-Плевен при скорост около 90-100 и двата пъти резервоара е пълнен до капачката и точно на 100-ния км. спирам и наливам пак до капачката наливал съм от еднолитрови бутилки от кока-кола 
Коментар
-
До Русе е ясно,че няма да дойда да ме убедиш в това,което си написал.По принцип аз лично лятото-повтарям само лятото свалям термостата и съм карал на вода на абсолютно всички коли,които съм имал досега,а те не са били малко около 23 на брой. Разлика в разхода на гориво съм отчитал много малка в порядък на около 200-300 грама в повече отколкото е със термостат.Още повече,че ти твърдиш че разхода ти е паднал с 2.4 литра и това е ИЗВЪНГРАДСКО каране :P -аре нема нужда :P На логичния въпрос на многото юзери-защо махаш термостата само ще дам един линк към колега от форума на Фолксваген да се види какво става,когато прегрее кола от юнашко каране особенно турбодизелBAI MILE написа:братле както съм написал заповядай пазя стария термостат слагаме го пълним догоре и пробваме после и с новия пък да видим тогаitan75 написа:Братче туй сто (100) да го видя няма да го повярвам :P ! 2.4 литра разлика от термостат-бухахххааха ти наистина успя да ме разсмееш :P 2.4 литра разлика може да ти даде единствено ако си и развил едната дюза и нафтата да пръска на асфалта :PBAI MILE написа:здравейте искам само да кажа че разхода пада значително при смяна на термостат знам от опит при мен беше блокирал отворен стрелката повече от първата черта не се качваше на горе да не казвам че нямах никакво парно и перката на радиатора не и чувах гласа , значи в това състояние засичах разхода ми беше 7,2 смених термостата и стрелката застана по средата и не мърда от там , имам парно,чух си перката :D но най важното-разхода ми падна на 4,8 който не вярва да заповяда правя експеримента веднага кой бяга от една каса бираBO написа:Общо взето разхода почти няма да ти спадне, ако на това се надяваш.
пазя и стария термостат така че няма никакъв проблем да докажа написаното по горе само да допълня колата е Браво1,9D засичал съм я на извънградскопо пътя Русе-Плевен при скорост около 90-100 и двата пъти резервоара е пълнен до капачката и точно на 100-ния км. спирам и наливам пак до капачката наливал съм от еднолитрови бутилки от кока-кола 

И последно някой каза,че му е блокирал термостат в отворено положение--е на мене се случи да блокира в затворено и прегря за части от секундата и на служебна кола
та докато се докаже кой виновен се разделих с едни 2000лв,за които ме е яд и досега.От този ден нататък НИКОГА термостат в моя кола през лятото-НИКОГА! Ето и обещаният линк и не забравяйте това някога са били нормални бутала на Голф ТДИ
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...f501d7caf55e93
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар