perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD срещу JTD - Fiat Brava
Collapse
X
-
Т.е.? Практически 1.8 и 1.6 са еднакви.. защо на 1.6 да ок.. а на 1.8 да е проблем (и скъпо)?Освен това до каква степен поставянето на газова уредбва "влошава" характеристиките на двигателя спрямо другите автомобили (например Голф 3)?Цялта ми идея е да кисна в сервизи възможно най-малко време и да карам възможно най-дълго... Ако добавянето на газова ще доведе до многожество проблеми при експлоатация.. то няма смисъл да се занимавам с Брава + газова.Освен това нещо не разбрах от какво естество са проблемите при TD (проблеми при запалване през зимата; лесно повреждане/много дефекти; голям разход на дизел... или? - пак сравнявайки ги спрямо другите автомобили от този ценови клас).Мерси.Alexius написа:И двете коли са на газ 1,6 16V.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
аз ще се оптиам да ти отговоря, за дизелите първо:когато си купувах фиата естественно обиколих всички автокъщи, горубляне, и селата около софия, накрая купих чак от дупница, та за дизелите, имаше Мареи, 98-99, за 5500-6500 лв, ТД, с всички екстри, без забележки, обаче като палех двигателя, бягах бързо надалече
, просто дизелите са на мого километри, ама наистина много, и са си за основен ремонт и кои знае какво още, хиляди забележими проблеми по двигателя, иначе колата като я гледащ перфектна.за бензините, между 1.6 и 1.8, има разлика в двигателите като на 1.6 може да се слага газова, докато лично аз на моито 1.8, не бих сложил друго освен газов инжекцион. темата за 1.8 и газожа е коментирана потърси с търсачката, аз изчетох почти целия форум, след като реших фиат да зимам :D
Коментар
-
пич, гас се слага на всичко, аз лично досега несъм карал кола на гас и се надявам никога да не карам, в тези в които съм се качвал неминуемо е миришело на гас,по-добре си вземи дизела, макар, че и на него цената му стана доста солена, но поне ще върви доста добре, даже бих казал по-добре от 1,8 на газ
Коментар
-
Абе не мога да ви разбера защо на 1.6 да може да се сложи газ, а на 1.8 да не може..нали и двете са пълен инжекцион...Така сега по темата..Първо разликата между 1.6 и 1.8 във вървенето е мноооого малка, в разхода поне литър..Лично впечатление. Второ дизелите на фиат са си много добри, само че ако са на малко км.. Защото наистина много се карат..А за газта и аз съм на мнение, че колата НЕ остава същата...Така, че ако намериш дизел до 100 000 км взимай, ако не купувай 1.6FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Благодаря за всички отговори.Очевидно ми трябва малко повече късмет при търсенето
Или читав дизел или 1.6 с газова уредба за инжекцион
Между другото много се чудех точно къде да закарам потенциалната покупка за преглед на двигателя?
Спомням си, че е писано за няколко сервиза.. но колкото хора във форума толкова мения
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Приятелю, интересно умозаключение относно дизелите на Фиат.Това което твърдиш не важи ли за дизелите на Пежо,Рено,Мерцедес, Тойота... или само става дума да "ДИЗЕЛИТЕ НА ФИАТ".Е, ще споделя с теб под секрет,че съм докарвал дизел на Фиат до 700 хиляди километра.Става дума за Регата 1.9d.И последно нещо да споделя с теб, пак под секрет.Мисля,че всички двигатели и дизели,мизели,бензини,газолини са добри кат’ са на малко километри.Ама все-пак благодарско,че ни светна относно "дизелите на Фиат", не знаехме как са.ПП..Не го приемай като заяждане,просто като закачка,ама все-пак човек трябва да си чете постингите преди да на тисне копчето "прати"!И последно, в момента Фиат снабдява Опел с двигатели.Примерно жена ти ,или приятелката ти решат да си купят Опел Корса 1.3d,то бъди повече от сигурен, че моторчето е на Фиат.Аре със здраве!divaka написа:Абе не мога да ви разбера защо на 1.6 да може да се сложи газ, а на 1.8 да не може..нали и двете са пълен инжекцион...Така сега по темата..Първо разликата между 1.6 и 1.8 във вървенето е мноооого малка, в разхода поне литър..Лично впечатление. Второ дизелите на фиат са си много добри, само че ако са на малко км.. Защото наистина много се карат..А за газта и аз съм на мнение, че колата НЕ остава същата...Така, че ако намериш дизел до 100 000 км взимай, ако не купувай 1.6SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
JTD срещу TD - Marea
Здравейте!От три месеца съм горд собственик на Marea - 105 JTD. Имам приател, който си купи Marea - 100 TD десетина дни по-късно. Отначало мислехме, че разликата между двата двигателя е само в "коман реал" системата, но се оказа че JTD двигателя има доста конструктивни допълнения и изменения в сравнение с TD варианта. Казано с една дума JTD е по-доброто решение - но и на по-висока цена. На първият месец от купуването на автомобилите направихме един преход от около 1000 км. и голяма разлика в разхода не наблюдавахме, особено при шофиране по един и същ маниер, т.е. макс. скорост от 120км/ч. Направих проба по-късно и пробвах един преход с JTD-то на около 600 км, като се "постарах" да поддържам максимална скорост 130-140 км/ч, разхода се качи с около 15-20%, което по всички закони на аеродинамиката е нормално
.
Коментар
-
ако са гадни кабелите или свещите пак ти гърми,без збачение карбуратор,моно или пълна инжекцияblondy_driver написа:Истината е че за газовите уредби сме леко разъединени
За мен газова уредба си заслужава да сложиш само на кола с карбуратор където си сигурен, че няма да имаш ядове....По-новите поколения двигатели и особено при италианските коли са темпераментни и капризни на гориво. Ето да кажем аз карам с бензин само от ОМV и колата ми върви перфекгно, сложа ли й от ЕКО става по шумна, глъхне и тн и тн. та да не говорим ако се сложи газова
Твърдо против газовата съм.На дали, това което е създадено в Торино ние тука куцо и съкато ще съумеем да променим сполучливо

,като се направи както трябва и се потдържа както трябва (смяна на въздушен филтър по често,хубави кабели и свещи)няма да имаш никакви проблеми това са мойте наблюдения
Коментар
-
да споделя мнение...това за потръжката е така и знаеш ли на какво ми напомня на сравнение между АК47 и М16...та за незапознатите - калашников стреля със всичко и при всякакви условия(карбураторен автомобил)...а М16 специални патрони и отлична потдръжка(инжкеционите и т.н)... та понякога тая потдръжка идва в много или пък сме пропуснали нещо и нещата се оплескват и ползата от това че сме пестили някога, вече е в загуба...на пари, нерви, време.... айде всичко хубавоП.П дано не само аз да си схващам смисъла :Dpugsy написа:ако са гадни кабелите или свещите пак ти гърми,без збачение карбуратор,моно или пълна инжекцияblondy_driver написа:Истината е че за газовите уредби сме леко разъединени
За мен газова уредба си заслужава да сложиш само на кола с карбуратор където си сигурен, че няма да имаш ядове....По-новите поколения двигатели и особено при италианските коли са темпераментни и капризни на гориво. Ето да кажем аз карам с бензин само от ОМV и колата ми върви перфекгно, сложа ли й от ЕКО става по шумна, глъхне и тн и тн. та да не говорим ако се сложи газова
Твърдо против газовата съм.На дали, това което е създадено в Торино ние тука куцо и съкато ще съумеем да променим сполучливо

,като се направи както трябва и се потдържа както трябва (смяна на въздушен филтър по често,хубави кабели и свещи)няма да имаш никакви проблеми това са мойте наблюдения
Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
Добло 02' 1.9 D- ех
Добло 06' 1.3 Mjet -ех
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар