Как може да се рзбере дали е повредена умната дюза какво трябва да показва съпротивление и колко или напрежение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАКВО ПРАВИ ТД 100 С ПОВРЕДЕНА УМНА ДЮЗА
Collapse
X
-
Re: КАКВО ПРАВИ ТД 100 С ПОВРЕДЕНА УМНА ДЮЗА
Не знам кой измисли това име "умна дюза".Защо умна,не ми ясно.За някой сигурно наистина е умна.В техническата терминология е "injector needle lift sensor"или в буквален превод датчик с повдигаща се игла.При неработещ двигател съпротивлението и е 80-120 ома.На празен ход сигнала прекъсва от нея с 1/2 от честотата на двигателя.Това е гаранция,че работи коректно.Измерването става с най обикновен мултицет.При липсващ сигнал от този датчик двигателя преминава в авариен режим и работи по твърда програма по предварение на шприца.васил василев св написа:Как може да се рзбере дали е повредена умната дюза какво трябва да показва съпротивление и колко или напрежение
-
Re: КАКВО ПРАВИ ТД 100 С ПОВРЕДЕНА УМНА ДЮЗА
абе най-добре си кажи какъв ти е проблема , а не да пускаш 100теми с заглавия "Какво прави ТД100 с повреден ХХХХХ"васил василев св написа:Как може да се рзбере дали е повредена умната дюза какво трябва да показва съпротивление и колко или напрежение
Коментар
-
"Умна дюза" е защото е с датчик, който при останалите 3 липсва при ТД 100.Когато умната дюза е повредена нещата са трагични - при мен като се повреди колата палеше нормално, но след 3-4 мин. колата рязко загубва всякаква мощност и започват да излизат кълба дим от алспуха. Ако изгасиш при това положение колата и я запалиш пак, отново ще имаш 3-4 мин. нормална работа и след това пак губи мощност и пуши много. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...рудното палене може да е заради повреден авансатор/ел.клапан - честа повреда при ГНП Лукас.
Коментар
-
doofiat написа:"Умна дюза" е защото е с датчик, който при останалите 3 липсва при ТД 100.Когато умната дюза е повредена нещата са трагични - при мен като се повреди колата палеше нормално, но след 3-4 мин. колата рязко загубва всякаква мощност и започват да излизат кълба дим от алспуха. Ако изгасиш при това положение колата и я запалиш пак, отново ще имаш 3-4 мин. нормална работа и след това пак губи мощност и пуши много. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...рудното палене може да е заради повреден авансатор/ел.клапан - честа повреда при ГНП Лукас.
послушай колегата няма да сбъркаш.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар