здравейте.имам един доста голям проблем.както си карам спирам да пия кафе.всичко е нормално абсолютно нормално и след половин час примерно излизам и мъча се да паля неще.а до преди половин час всичко нормално? мъча го мъчо го неще неще.и хванах му цаката - бутам го само да превърти двигателя и после само завъртам ключа и пали много странно?имам и друго проблем гори ми страшно много около 3 литра за 30 км съвсем икономично каране.на борд компютъра ми показва че гори около 17 км/л . този борд компютър ако нещо не е наред двигателя и гори много ще ми покаже ли разхода вдигнат или просто ще си отчита някаква норма или нз как отчита? благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунтото понякога не пали
Collapse
X
-
А като го мъчиш да запали, стартера върти ли мотора, или неможе да зацепи ? Пробвай с обезвъдушаване, може да има въздух преди помпата за нафтата, апък това с бутането да е съвпадение. Аз около месец имах подобен проблем, и си мислех че като откача акумулатора за малко и после го закача, пали защото се рестартира компа, ама се оказа, че е било чиста проба съвпадение и то около 6 - 7 поредни пъти.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?
Коментар
-
Ако правилно разчитам симптомите се касае за венец на маховика с изронени зъби,т.с. когато неможе да запали стартераси върти но не завърта мотора от изронените зъби,като я бутне премества маховика в друго положение с изправни зъби и стартера ги завърта.добре е че пали на четвърт иначе с този проблем като превърти един оборот и пак там ще пробоксува стартера в маховика.Ако случайно се окажа прав,сваля се скоростна кутия,съединител,маховик и чак тогава венеца на маховикаи обратно.
Коментар
-
Колега и аз имах същия проблем с мойто JTD даже бях писал тука във форума некаде,като го бутам не пали на скорост чак след това даже имаше няколко учудени хора с въпроса :JTD с бутане ли пали:,два три пъти го прави тоя номер след като му смених горвиния филтър и почнах да си зареждам от ОМВ нафта да чукам на дърво до сега не е правил такива мизерий.sparco0 написа:не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
колега съгласен съм с тебе но съм 100% сигурен че тук при sparco0 проблема не e от нафтатаAdrenalin написа:Колега и аз имах същия проблем с мойто JTD даже бях писал тука във форума некаде,като го бутам не пали на скорост чак след това даже имаше няколко учудени хора с въпроса :JTD с бутане ли пали:,два три пъти го прави тоя номер след като му смених горвиния филтър и почнах да си зареждам от ОМВ нафта да чукам на дърво до сега не е правил такива мизерий.sparco0 написа:не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?
Коментар
-
Обезвъздушаването е лесно, стига да е от това. Но кажи дали преди да го бутнеш, стартера завърта ли изобщо, и ако завърта, дали върти и мотора, или си бръмчи свободно, защото това е важно да го знаем за да можем да помогнем. Снимката е на моята помпа. Със зелената елипса е оградена помпата, маркуча с четвената линия е по който идва нафтата и влиза в помпата, а пробката за обезвъздушаване е в червеното кавадратче. Развиваш леко пробката и в същото време подкачваш с "крушата" която съм показал със зелена стрелка. Желателно е да поставиш някакво маркуче на щуцерчето на пробката, за да събираш излязлата нафта в шише. Помпиш докато потече чиста нафта без въздух в нея и стягаш пробката, но внимателно да не повредиш ребата. Надявам се при теб да е много подобен изгледа, иначе принципа е един.sparco0 написа:не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар