Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пръскалка за заден прозорец при Bravo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nanio написа:
    ogi28b, ти обикновенно винаги си прав, което ме води към мисалта че моето браво е дефектно. Понякога като пръскам отпред пръска и отзад, но не винаги - скрити екстри сигурно се води. Случвало ми се е след като пръскам отзад, после да неще да пръска отпред не му стига налягане и след 10-тина минути се оправя.
    Nanio, не съм сигурен как е изградена помпата, но 100 % има някакви клапани, или нещо подобно, което вероятно е развалено. Ама може и да не е така. И не винаги съм прав, изморяват ми се краката и гледам да поседна. Колега с темата: има едно клапанче което задържа връщането на водата за да ти пръска веднага като натиснеш. ако го нямаш или не задържа, малко трябва да изчакаш докато помпата прати вода отзад. Това изчакване на дедрата ми комби е около 2-3 секунди. Има в този клапан едно гумено уплътнение..... но спирам да ти разказвам за него, виж горе вдясно (ред.: другото дясно!) до FAQ търсене дето пише - използвай го да потърсиш за този клапан и ще видиш колко много е разискван, а и съм сигурен че ще намериш много неща които може да са ти проблема, но да не подозираш.

    Коментар


      #17
      Да ви се оплача, до преди малко се мъчих с Мареата и установих че немога да разбера къде белият маркуч става черен , защото от помпата тръгва бял, през който немога да прекарам и въздух ( проверх помпата- работи) а до задната дюза стига черен, който като го надуя излиза въздуха от някъде , обче не открих до къде стига.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        Аха, благодаря ! Но не е запушена магистралата, нито е прекъсната защото като извадя маркуча от дюзата на задното стъкло и надуя с уста се чува бълбукане в казанчето. Ами това клапанче как "знае" накъде да пуска, има ли ел управление ?
        Честно да ти кажа, още не съм й специалист. Имам я от едва 3 месеца и се учя... но това, че бълбука като надуеш отзад означава, че това клапанче ако го има - не държи. Точно назад не бива да връща, според мен, защото идеята на тия клапани е да държат налягане и като пръснеш, да не се налага да чакаш, а веднага да пръска. Що не пробваш да задържиш пръскането на задната чистачка по-дълго време? При мен като се изпразни системата, доста време й трябва да земе да пръска отново. Предполагам докато напълни маркучите.Иначе клапанчетата май са някакви механични.

        Коментар


          #19
          абсолютно механичен - малка пружинка го натиска наопаки на силата на помпата, така че като тя натиска, пружинката се свива щото е съвсем слабичка, и водата минава, после от силата на пружинката и самата тежест на водата, колкото и малка да е, клапанчето затваря и не дава да се стече обратно в казанчето. предполагам че маркучът на Дидо променя цвета си там - в клапана.

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Да ви се оплача, до преди малко се мъчих с Мареата и установих че немога да разбера къде белият маркуч става черен , защото от помпата тръгва бял, през който немога да прекарам и въздух ( проверх помпата- работи) а до задната дюза стига черен, който като го надуя излиза въздуха от някъде , обче не открих до къде стига.
            Виж на снимката (не е много добра, но това имам под ръка):1. Към задна чистачка (беше бяло, стана прозрачно, щото се изрони и го смених);2. Към предни чистачки;3. Към фарове;1 и 2 минават под пластмасовото нещо в долния десен ъгъл и продължават нагоре. Т.е. двата маркуча са на една помпа в противоположните й посоки. Я щракни една снимка ако имаш възможност.На общата снимка на двигателя съм посочил къде ми върви белия маркуч.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              А къде се намира този клапан ? От помпата тръгва бял маркуч влиза зад двигатела под кората за обезшумяване, предполагам че там има отвор през който влиза в купето. Намерих и сноп с кабели който излиза под задна лява седалка, мисля че с него в пакета се намира и прословутия маркуч, но там вече няма бял маркуч. Знае ли някой къде са снадени белия с черния маркуч, където евентуално е и този възвратен клапан Утре по светло ще снимам какво съм открил. Вадих белия, като включа помпата започва да нагнетва течност, но като надух маркуча с уста не пуска нищо. Нещо го е запушило. Преди съм се заблудил че връща от задната дюза до казанчето. Някъде на друго място издиша, и явно е имало вода в черния маркуч и ме е подвел звука. Мисля че проблема е покрай този клапан но не занам къде да го тъся.
              Прикачени файлове
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Виж снимките ми. На тази на целия двигател, според общото мнение, някъде около позиция 2, зад казанчетата е клапана. Аз снадих маркучите под пластмасата на гредата и ги залепих с монтажен кит, защото налягането е доста високо и изплюваше. Просто не ми се разглабяше, за да подменя всичко до клапанчето.Само внимателската с този белия, че ако и твоя се рони като хляб... Зор ще видиш да го смениш до отзад целия, струва ми се.Забравих да допълня, че около позиция 1, черния маркуч свива наляво към пантата и отива към предните пръскалки. Вижда се ясно на снимката.

                Коментар


                  #23
                  Ето снимките :къде отива след като мине зад кората (2) на pict 3 ? И къде са скрили клапанчето ?
                  Прикачени файлове
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    За пича с Бравото:1.С кърпа/парцал изчисти тази част на задната броня която е над номера2.Натисни лостчето за да пръска на задния прозорец за 3-4 сек3.Слез от колата, отиди зад колата и провери на почистената част от бронята дали има следи от текла вода.4.Ако има значи ти се е извадило маркучето от дюзата- точно накраяПри мен случаят беше такъв и като свалих кората на вратата на багажника що да видя- то тече отвънУспех
                    Bravo TD100 98'- това в Гаража
                    Brava TD100 96'- Мир на праха и...
                    Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
                    Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

                    Коментар


                      #25
                      Е пак си добре, а при мен си правеше басейнче в багажния сектор. И то ми мирише на готино в колата , ама само като съм опитвал да пръскам отзад. И се чудех защо. Дидо, на дедрата пак има такава кора, и неработещиа клапан беше под нея.

                      Коментар


                        #26
                        Gosho_777 написа:
                        За пича с Бравото:1.С кърпа/парцал изчисти тази част на задната броня която е над номера2.Натисни лостчето за да пръска на задния прозорец за 3-4 сек3.Слез от колата, отиди зад колата и провери на почистената част от бронята дали има следи от текла вода.4.Ако има значи ти се е извадило маркучето от дюзата- точно накраяПри мен случаят беше такъв и като свалих кората на вратата на багажника що да видя- то тече отвънУспех
                        Братле спести ми супер много време ,което щеше да е излишно и загубено,мислех да разкачам цялата система за да открия нужният проблем,оказа се обаче че проблема е точно такъв както ти го описа,т.е.нямаше нужда да изчиствам задната броня понеже количката винаги си я поддържам чистичка спретната натиснах лостчето от помпата естествено се чуваше звука който по принцип се чува и няма и няма водица,излязах от зад и точно както ти ми каза слязох и имаше 2 лентички теч на вода по бронята естествено отворих кората маркучето беше излязло,вкарах го и всичко си му дойде по реда :D :D :D :D вече си имам пръскалка за задният джам , но докато не се сблъска с проблемите човек..... ,сега едно малко въпросче .Предполагам и ти имаш Браво както малко по горе поясни ,имаш ли периодично задвижване на задната чистачка както на предната понеже при мене този процес го няма,когато дам врътката на задният Джам просто постоянно чисти а когато задам лоста съответно надолу (към педалите) периодичното чистене е за предният Джам,т.е. от там определям интервалът на включване само на предните чистачки......Благодаря ти за отделеното внимание :P :P :P

                        Коментар


                          #27
                          а когато натиснеш напред, задната чистачка нали се задвижва без да и пипаш врътката? Държейки лоста натиснат напред, когато чистачката направи един цикъл веднга ли започва втория, или има 1-2 секунди пауза?

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            а когато натиснеш напред, задната чистачка нали се задвижва без да и пипаш врътката? Държейки лоста натиснат напред, когато чистачката направи един цикъл веднга ли започва втория, или има 1-2 секунди пауза?
                            Няма,веднага започва! То е на принципа на педните чистачки когато зададеш лоста нагоре прави толкова цикли колкото и държиш лоста

                            Коментар


                              #29
                              аз знам че веднага започва, питам за втория цикъл дали е непосредствено след първия, или има 1-2 секунди забавяне? Или ти не чакаш до втория цикъл? И моля те чети точно какво пиша за да е ясно за какво си говорим, защото аз питам едно а ти ми отговаряш съвсем друго, така трудно ще се разберем, особено във форум.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                аз знам че веднага започва, питам за втория цикъл дали е непосредствено след първия, или има 1-2 секунди забавяне? Или ти не чакаш до втория цикъл? И моля те чети точно какво пиша за да е ясно за какво си говорим, защото аз питам едно а ти ми отговаряш съвсем друго, така трудно ще се разберем, особено във форум.
                                Братле явно аз съм зле и не мога да разбера какво ми приказваш,какъв втори цикъл и какви 1-2 секунди,извини ме но наистина не знам за какво ми говориш

                                Коментар

                                Working...
                                X