Като гледам различни теми, колегите не препоръчват карането на резерва. Но какво да се прави, се пари няма. Аз през тези 2 години от както карам Пунтото предимно на резерва карам. И все наливам за по 10-20 лева, колкото да изгася лампичката за момент. Наливам за повече ако ми предстои извънградско но това е много рядко. Смятам да променя този стил на заделяне на пари за гориво. Та въпроса ми е какви са последствията от такъв начин на каране.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каране на резерва
Collapse
X
-
Да де. Ама точно това все не успявам да го направя. Като взема заплатата и като отделя по приоритети заем, ток, телефони, клиника, ясли...за детето, кухня, като останат 200-300лв. за ядене за месецаBAI MILE написа:дали ще даваш 20лв. през два дена или 100лв. през две седмици не е ли едно и също а моя съвет е напълни си резервоара до горе
. Как от тях да дам 100 кинта. Жената е още в майчинство и сме на мойта заплата.
. Както и да е просто системата ми е грешна. Не ми беше идеята да се оплаквам иначе щях да постна в общи.Та въпроса ми беше какви са подследствията от карането на резерва? Помпа, филтри....? Или просто това е мит?
Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
прав си няма никакво значение дали караш с 5 или 50л. нафта. все пак имаш форивен филтър който служи освен да събира боклуци я да олавя и вода.P.S. на горивния филтър му дават живот 20000км. но предполагам че всички вие включайше и моя милост го сменяме на по 10000км.broicov написа:ама не смуче ли сондата и в двата варианта от долу сеFIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар