Колеги извинявайте за яко офф-а но бях малко афектиран.Работата отиде на помпа, не е съединителя.Колата днеска вече беше на пътя, събира асфалта :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Основни технически характеристики на 1.9 JTD 105 (182B4.000)
Collapse
X
-
Здравейте,Имам Браво 1.9 JTD 2001 г. Трябва ми малко инфо:1. Как се обслужва климатика? Трябва ли да му се налива някакво масло или нещо подобно? Казаха ми, че имал някакъв филтър, но не знам къде се намира.2. Май имам 1-2 изгорели свещи. Лесно ли се сменят и каква им е цената горе-долу?3. Знаете ли къде е пропката за маслото на скоростната кутия? И какво масло се налива?
Коментар
-
Климатикът се обслужва, като отидеш в сервиз за автоклиматици, но задължително такъв, от който са доволни колегите. Ако си от София, мисля че Ирис е добър избор, виж координатите му в Бизнес раздела.Има 2 филтъра. Обикновено се говори за въздушния филтър за купето. Намира се под корите на дясната чистачка. Развиват се 2 винта, вдигаш пластмасата, и ще говидиш. Ако не го видиш, а видиш вентилатора на купето - значи нямаш.Другия филтър служи за да отнема влагата от системата, която принципно е херметически затворена. Той никога не се сменя по време на експл. период на колата, освен при изключителни обстоятелства. Намира се пред лявата гума, м/у нея и фарът за мъгла. Не съм го виждал никога, иначе щях да ти кажа къде се намира спрямо интеркуулера.alexeya написа:Здравейте,Имам Браво 1.9 JTD 2001 г. Трябва ми малко инфо:1. Как се обслужва климатика? Трябва ли да му се налива някакво масло или нещо подобно? Казаха ми, че имал някакъв филтър, но не знам къде се намира.
Коментар
-
Премерих някои от датчиците, другите може да се проверят с диагностичен софтуер.За АРР сензора:Ето го конектора:

Какво означават оградените в червено позиции ?Eто и моите стойности:
------------По препоръка на колегата Хаджов почистих всичките крачета + контактен спрей.Грешка за сензора нямаще записана преди процедурата, баща ми обаче даде на контакт, докато беше разкачен конектора и такава се записа веднага е ЕКУто.След това вързах конектора и изчистих грешката.От цялата процедура имаше един единствен ефект:Изчезна гадното придърпване на 1ва и 2ра предавка в ниските обороти (1300-1400). Газта сега е по плавна.2 часа щъках из града, за да се убедя и придърпването го няма !
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар