Здравейте, съпруга ми пита: под въздушния филтър на пунтата 1.7 тд има щуцер с отвор м/у 20-30 мм запушен с тапа, а до радиатора виси подобен мъркуч които изглежда идва от отдушник на картера защото пуши.Та въпроса ми е трябва ли да срещна двете точки или да го оставя като бензинов мотор така. Немога да разбера защо не е на място. Много е скъп този маркуч или има някакъв проблем с мотора. Много мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За маркуча под въздушния филтър
Collapse
X
-
За маркуча под въздушния филтър
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/Етикети: –
-
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Това е маркуча за картерните газове.Изолиран е защото сигурно много масло е вкарвал горе, в кутията на филтъра и го е цапал постоянно.Не е фатално, че не влиза във филтърната кутия, но трябва да е отведен на някъде, за да не цапа мотора.Сигурно си виждала Лади, на които под двигателя имам мъркуч, от който излиза пушек - това е същото.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Щом са го разделили от филтърната кутия работата с мотора изобщо не ми харесва.Зависи колко пуши ама този мотор си плаче за замерване на компресия защото ме съмнява ,че сегментите са му аут.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
съпруг на милена - Значи моето мнение е че е имало някъде по скъсано по този мъркуч защото тръбат преди филтара е пълна с полепнали сажди , не мога да си обясня нищо друго, а стария филтър беше мазен и мръсен от пред а отзад към турбото си беше по чист даже доста по чист. Закачих днес проблемния че да видим. В случея този мъркуч е под филтара и логически би трябвало турбото да засмуква тези пари и да не го цапа. това ми е първия дизел след 8 бензинки и ми е босо още. При алфата 33-ка този м. съм го извел отдавна под двигателя защото има една пружина на входа му и се пълни с мизерии конденс, та затова ама при дизела нека някои ми обясни дали е същото.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Също има Vapor Oil Separatormilena_punto написа:съпруг на милена - Значи моето мнение е че е имало някъде по скъсано по този мъркуч защото тръбат преди филтара е пълна с полепнали сажди , не мога да си обясня нищо друго, а стария филтър беше мазен и мръсен от пред а отзад към турбото си беше по чист даже доста по чист. Закачих днес проблемния че да видим. В случея този мъркуч е под филтара и логически би трябвало турбото да засмуква тези пари и да не го цапа. това ми е първия дизел след 8 бензинки и ми е босо още. При алфата 33-ка този м. съм го извел отдавна под двигателя защото има една пружина на входа му и се пълни с мизерии конденс, та затова ама при дизела нека някои ми обясни дали е същото.
По-добре да го почистиш, както при Алфа-та и после да закачаш мъркуча.Маслото, така както разбирам, е под филтъра, т.е. от страната на малката "пишка" във филтърната кутия.Това, което може да направиш е да сложиш Г-образно коляно от друг мъркуч или някаква пластмасова тръба, което да закачиш на въпросната "пишка" и да го насочиш надолу, т.е. към гърлото. Тогава няма да "плюе" картерните газове върху филтъра, а ще ги засмуква
И другия вариант ти го знаеш, както си направил на 33-ката
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Здрасти днес ходих на маистор и ония вика да не се притеснявам ( в сервиз на бош ) каза ми че трябвало да налея масло 15-40 , а аз съм с 10-40 може вика от това да е. А ти имаш предвит за сепаратора горе на снимката е номер 10 нали. Мисля да пробвам да го почистя и после да вкарам това ’’ Г ’’ образно мъркуче на пошката и да видя дали не намалява маслото ( смисъл да го гори ) и следващия вариант е масло 15-40 . Но колата има мощност и дърпа здраво не вярвам да са сигментите, а и маистора така каза. Даи си мнението те моля. С благодарности.Dodo 155 написа:Също има Vapor Oil Separatormilena_punto написа:съпруг на милена - Значи моето мнение е че е имало някъде по скъсано по този мъркуч защото тръбат преди филтара е пълна с полепнали сажди , не мога да си обясня нищо друго, а стария филтър беше мазен и мръсен от пред а отзад към турбото си беше по чист даже доста по чист. Закачих днес проблемния че да видим. В случея този мъркуч е под филтара и логически би трябвало турбото да засмуква тези пари и да не го цапа. това ми е първия дизел след 8 бензинки и ми е босо още. При алфата 33-ка този м. съм го извел отдавна под двигателя защото има една пружина на входа му и се пълни с мизерии конденс, та затова ама при дизела нека някои ми обясни дали е същото.
По-добре да го почистиш, както при Алфа-та и после да закачаш мъркуча.Маслото, така както разбирам, е под филтъра, т.е. от страната на малката "пишка" във филтърната кутия.Това, което може да направиш е да сложиш Г-образно коляно от друг мъркуч или някаква пластмасова тръба, което да закачиш на въпросната "пишка" и да го насочиш надолу, т.е. към гърлото. Тогава няма да "плюе" картерните газове върху филтъра, а ще ги засмуква
И другия вариант ти го знаеш, както си направил на 33-ката
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Re: За маркуча под въздушния филтър
Работата долу-горе е ясна - имало е причина и маркуча е изваден, друг е въпроса дали в момента тази причина все-още съществува?А това може да се пробва като се монтира маркуча отново към филтъра!От масленните пари, филтъра не се зацапва, а по-скоро ако достигат капки масло от картера до него - това може да стане ако от време-навреме се самозапушва отдушника на картера ,в следстствие на което се покачва налягането на картерните газове!Идва момент в който налягането го отпушва и повлича масло от картера, което достига до филтъра.В самия отдушник има серпентина и телен филтър - там трябва да се изчисти!milena_punto написа:Здравейте, съпруга ми пита: под въздушния филтър на пунтата 1.7 тд има щуцер с отвор м/у 20-30 мм запушен с тапа, а до радиатора виси подобен мъркуч които изглежда идва от отдушник на картера защото пуши.Та въпроса ми е трябва ли да срещна двете точки или да го оставя като бензинов мотор така. Немога да разбера защо не е на място. Много е скъп този маркуч или има някакъв проблем с мотора. Много мерси предварително.
Коментар
-
Не е гаранция, че с 15W40 ще гори по-малко масло
Сложи му хубаво масло 10W40, почисти сепаратора (номер 10), направи Г-образния маркуч в кутията и сложи обратно мъркуча за картерните газове.Според мен е махнат, защото е цапал филтъра. Това може да се получи и от предозиране на масло.Щом колата си върви, значи не се притеснявай
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Здравеите и благодаря. Ще изчистя и направя тези неща за които казва dodo 155 и пак ще ви пиша как са се развили нещата. Дано тези дни намеря време че ми се натовари времето. Още веднаж благодарности.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
След много търсене намерих нужната тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=12136Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Оправи ли змея
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Здравеите, наи накрая оправих змея. Направих това (Г) образно маркуче сложих скоба и за по сигурно се подсигорих с втора скоба като двете са хванати помежду си с телчета. Ето прилагам снимки за да се види и от други хора с този проблем. А на DODO 155 Хиляди БЛАГОДАРНОСТИ. Не можах да изчистя този сепаратор защото много трудно можеш да стигнеш до него,но за напред мисля да пробвам.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Браво, точно това имах предвид
Сега ще ти засмуква парите и филтъра ще седи чист
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар