specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.7 ТД не запали сутринта!!!
Collapse
X
-
По същия начин е и болта, закрепващ заключването на волана. Целта е ясна - де не може крадец да докопа колата.specialista написа:Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!
Коментар
-
Немаш ядове само че съм доста далече. Ще се справиш и сам,предполагамче энаеш къде се намира ГНП ,от нея излизат 4 тръбички ,точно над тях се намира тоэи клапан ,самоче е скрит в една ламаринена обвивка която трябва да РАЗБИЕШ.Като стигнеш до клапана отвий кабела и на негово място пусни нов + през контакт,пали и карай.Между друго провери на откачения кабел идва ли захранване при контакт,да не се окаже нещо друго,УСПЕХ!!!
Коментар
-
Не мисля че тези болтове са против крадци щото и на твойта си кола неможеш даги развиеш.По-скоро е там да несе пипа от всеки,иначе теэи от специализираните сервизи как ще правят пачка,м че те трябва да фалират.Rokambol написа:По същия начин е и болта, закрепващ заключването на волана. Целта е ясна - де не може крадец да докопа колата.specialista написа:Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!
Коментар
-
Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е!
Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан
Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?
Коментар
-
Ами аз.Обаче не се задържах в приемната повече от 5 минути - точно толкова, колкото да разбера ценитеgumzata написа:Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е!
Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан
Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?
Майтапа настрана но и добри отзиви не съм чел/чул за тях.Ако се стигне до там, май е по-добре да се пробваш във Ванто Трейд.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
щом не може да ти се опре ела,имам бая инструменти,,може да ги използваш пък и ще ти кажа точно какво трябва да направишgumzata написа:Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е!
Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан
Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?
Коментар
-
Не ти и трябва имобилайзер.По добре така палиш като беларус и си караш работата.gumzata написа:Tragna kolata mom4eta!!! Izgorqla centrala i ne razpoznava klu4a! Sega sam bez fabri4en imobilaizer!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар