360лв за EGR клапън според мен неси заслужават дори без него е по добре освен ако неси фанатик на тема екология
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт и обслужване на дизелови автомобили Фиат с цени
Collapse
X
-
Според мен каквото има в колата трябва да е изправно. Клапана е поръчан от Италия иначе можеше и по евтино да мине , но ми се видяха много ментарливи.Не съм кой знае какъв маниак на тема екология. Като карах колата на преглед с разваления клапан ми казаха, че изгорите газове са извън нормите. Отделно колата прекъсваше зверски и нямаше мощност.Стругаря за гарнитура ми искаше 90лв, видяха ми се много и затова реших че рано или късно ще съм принуден да го сменя тоя клапан.Не ми се рискуваше с гарнитури, защото много познати си хвърлиха двигателите след поставянето на гарнитури.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Колега верно ли изписа толко глупости? Първо ЕГР влияе на азотните окиси,а този показател не се гледа при ГТП.Една гарнитурка ако толкова много не си вързан в ръцете можеш и сам да си направиш..Какви 90 лв за гарнитура ти иска стругаря на ЕГР клапанаМарто написа:Според мен каквото има в колата трябва да е изправно. Клапана е поръчан от Италия иначе можеше и по евтино да мине , но ми се видяха много ментарливи.Не съм кой знае какъв маниак на тема екология. Като карах колата на преглед с разваления клапан ми казаха, че изгорите газове са извън нормите. Отделно колата прекъсваше зверски и нямаше мощност.Стругаря за гарнитура ми искаше 90лв, видяха ми се много и затова реших че рано или късно ще съм принуден да го сменя тоя клапан.Не ми се рискуваше с гарнитури, защото много познати си хвърлиха двигателите след поставянето на гарнитури.
Една гранитура на цилинровата глава барабар с нови болтове не струва толкова
Кои са тези твои познати,които са хвърлили мотори след затапване на ЕГР? Дай някакви координати,телефони,скайпове със какви коли са били и т.н да ги питам и аз,че затова нов история може да се напише-да хвърлиш мотор след затапен ЕГР клапан.Все едно да погребеш човек след изрязване на тумор при успешно изпълнена операция
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Малко офтопик
Напълно подкрепям itan75, при изолирането на ЕГР-а но всички коли, които съм направил до сега се наблюдава следното:- рязко спадане на пушенето, единствено при неработещ дебитомер се наблюдава пушек над 4000 оборота- изчистване на колектора от саждите, маслото което минава през него, защото все пак не караме нови коли го светва до блясък за 2-3 хиляди километра каране, от там следва и по-добро пълнене на цилиндрите- понижаване на прага на оборотите, от които започва да се усеща турбината, повече мощност в ниските обороти и съответно и по-малко натоварване на турбината за да достигне налягане - това удължава живота й. ЕГР-а е като байпасен клапан на турбината, колкото повече изпуска налягане през него, толкова повече "зор" вижда турбината за да направи 1 bar налягане в колектора, съответно живота й намаляваКолега Марто все едно да те стисна за гушата и да ти кажа "дишай, дишай", няма как да стане нали
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар