Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапан за рециркулация.
Collapse
X
-
незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили
Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата"
На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!
Коментар
-
Абеее колега как можа да го напишеш направо се сцепих от смях така не се бях смял скоро.Става въпрос за това може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата.idm написа:
незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили
Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата"
На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Както съм написал в първия пост това го прочетох в един друг форум!! Ама и аз така де скъсах са да са хиля кат го прочетох първия пътTornado написа:Абеее колега как можа да го напишеш направо се сцепих от смях така не се бях смял скоро.Става въпрос за това може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата.idm написа:
незнам как работи колега но това е само една от поредните глупости на автомобилостроенето поради екологичните норми. Представиси за Евро5 какво са измислили
Цитат от друг форум:" може ли човек да си забие един маркуч в гъза а другия му краи да го сложи в устата"
На двама мои познати въпросните системи са премахнати успешно! Но опдчертавам че не става на въпрос за ЖТД!
Коментар
-
Re: Клапан за рециркулация.
Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!tinalex написа:Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
Коментар
-
Re: Клапан за рециркулация.
Благодаря,колега.Причината да питаме,че имам дупка в щуцера на маркуча към клапана,а колата като посгрее и я настъпя,почва да дими и не върви.Та исках да се уверя че вероятно това е причината.А основния проблем е че ме мързи да разглобя половината двигател и да го оправя.Пък и в сервиза ги мързи и не се навиват да го свършат-нали знаете-ела утре,че днес сме много заети.Но може да стане при подмяната на подгревна свещ,че може тази зима да е по-студена.Още веднъж благодаря,колега.А мога ли да сложа по една плътна гарнитурка от меден лист или кутийка от бира на изхода от колектора и на входа към смукателния колектор,та да изолирам системата.Електрониката ще се обърка ли?hit-ko написа:Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!tinalex написа:Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Re: Клапан за рециркулация.
За JTD моторите , управлението на EGR-ра е електронно, не можеш да го изолираш , ще се влоши работата на мотора!tinalex написа:Благодаря,колега.Причината да питаме,че имам дупка в щуцера на маркуча към клапана,а колата като посгрее и я настъпя,почва да дими и не върви.Та исках да се уверя че вероятно това е причината.А основния проблем е че ме мързи да разглобя половината двигател и да го оправя.Пък и в сервиза ги мързи и не се навиват да го свършат-нали знаете-ела утре,че днес сме много заети.Но може да стане при подмяната на подгревна свещ,че може тази зима да е по-студена.Още веднъж благодаря,колега.А мога ли да сложа по една плътна гарнитурка от меден лист или кутийка от бира на изхода от колектора и на входа към смукателния колектор,та да изолирам системата.Електрониката ще се обърка ли?hit-ko написа:Работата на тази система е доста сложна, но съвсем накратко:При студен мотор, когато температурата му е до около 50-60 градуса, EGR-ра не работи!Когато е на празен ход и в нормален температурен режим, също не работи и започва отваряне след около 1000 об/минНа максимални обороти и пълно натоварване, след около 4-5000 об/мин системата също се изключваАко ти трябва някаква по-конкретна информация или проблем, може да пишеш пак!tinalex написа:Колеги,можи ли някой да опише работата на клапана за рециркулация на отработените газове при ЖТД-то от студеното палене до нормална работна температура.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар