Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Както бях казал някъде, "IN DIESEL VERITAS"
Collapse
X
-
Да за този мотор говори , 3000 см3 DIESEL турбините се развъртат от 1100 оборота. Имах удоволствието да покарам такаво БМВ , дърпа почти колкото уното при високи обороти. Човека каза че давало разход в СФ от 10 до 14 нафта със включено A/C , говоря за Х5.Иначе дъртия и хитър немец може да кара старата петица която е чист дизел 6 цилиндров със роторна помпа на бош.Х5-цата е комън реил, и да не забравяме че има разлика между twin turbo и bi-turbonasty написа:май има предвид новия двигател 3.0 дет е би-турбо....
бат Слав кога ще взимаш новата печка ?
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
На това новото БМВ тарикатите май са му сложили 2 турбини - една малка и една по- голяма. Малката се развърта на ниски обороти и дава мощност по- рано. Като се вдигнат оборотите достатъчно се включва голямата ... Това е то немския гении а "простите" италианци слагат 1 турбина с променлива геометрия на лопатите, която да работи във всички диапазони на двигателя
Коментар
-
А бе май и наш’те се изтарикатиха!morg написа:На това новото БМВ тарикатите май са му сложили 2 турбини - една малка и една по- голяма. Малката се развърта на ниски обороти и дава мощност по- рано. Като се вдигнат оборотите достатъчно се включва голямата ... Това е то немския гении а "простите" италианци слагат 1 турбина с променлива геометрия на лопатите, която да работи във всички диапазони на двигателя
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16972
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар