BlackStar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно покупка на Bravo 1,9 TD100
Collapse
X
-
Колега не си прав. Ето още едно Браво TD 100 GT на редовен посетител тукTornado написа:Няма такова Браво колега.Означението е само TD100 и може да има също SX,ELX и разни такива.BlackStar написа:Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелил
Засега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...vehicle&CID=68
Коментар
-
Опа извинявам се .doofiat написа:Колега не си прав. Ето още едно Браво TD 100 GT на редовен посетител тукTornado написа:Няма такова Браво колега.Означението е само TD100 и може да има също SX,ELX и разни такива.BlackStar написа:Здравейте пак колеги!Най-после се сдобих с това Bravo TD100 GT! Какви са ми първите впечатления - колата е изключително тромава до 2200-2300 оборота, след това изведнъж излита! Просто е невероятна разликата!Предполагам причината е, че се включва турбото. А нормално ли е след тези обороти, особено когато превключвам предавките да се чува едно свистене, турбината ли е причината? Не съм карал турбо дизел и затова питам. Засякох и разхода - 7.3 комбинирано. Тъпото е, че отначало заредих от 1 място нафта - колата вървеше много добре, а вчера заредих от друго - сега е доста по-спъната, явно кофти нафта съм уцелил
Засега я карам така както съм я взел, все нямам време, но тези дни ще отида да сменя филтри, ремъци, масла и още каквото се налага (дано да няма много неща).
http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...vehicle&CID=68
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента да направя моя, а двигателя на Бравото ми е същия.Bravo 1.9 TD100 GT, 1997
Коментар
-
Колега, имам подобна тръба точно за там. Не е същата, но като диаметър е еднаква. Тръбата е от 1,4 12V Брава.Другия петък вечер пътувам за Русе. Ако искаш в събота мога да тия дам да видиш какво може да направиш.BlackStar написа:Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента на направя моя, а двигателя на Бравото ми същия.
Коментар
-
брей, вече и ми цитират Бравунчо
колата ти колега е много хубава!!!една съседка си взе същата - цвят, джанти и пак ГТ, ей, да ви кажа никой не вярва, че тези фиатчета са много добри, все си мислят, че са чупливи, еми да се оправят, аз съм си хипер доволен, надявам се и ти колега да бъдеш доволен с придобивката си
и дано скоро се видим по срещи, аз само да оздравея и съм на линия, то било много яко да се съберат много фиатки на едно место, така още повече си заобичвам колицата...
поздрави на всички!!!
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ами ако пасне ще бъде супер! Някой ще трябва да я сложи, защото аз нищико не разбирамdoofiat написа:Колега, имам подобна тръба точно за там. Не е същата, но като диаметър е еднаква. Тръбата е от 1,4 12V Брава.Другия петък вечер пътувам за Русе. Ако искаш в събота мога да тия дам да видиш какво може да направиш.BlackStar написа:Колеги, днес забелязах, че една от тръбите е леко скъсана (вижте снимката). Кажете сериозен ли е проблема и какво може да се направи по въпроса. Предполагам, че с времето от вибрациите се е получило така.BEX---GT извинявай, че ти използвам снимката, но нямам възможност в момента на направя моя, а двигателя на Бравото ми същия.
Ще ти пратя едно телефонче на ЛС, ако идваш насам званни.
Bravo 1.9 TD100 GT, 1997
Коментар
-
Колеги смених някои нещица по колата, ето /само за инфо/ равносметката:- ангренажен ремък 45 лв., едната ролка - 100 лв., другата - 26 лв., труда по смяната - 25 лв.- поленов филтър - 10 лв., въздушен филтър - 10 лв., сам си ги смених.- горивен филтър - 9 лв., маслен филтър - 6 лв., масло 5 литра 10в40 /забравих марката
/ - 49 лв., смяната им безплатна.- преден ляв носач - 60 лв., смяна 10 лв. /все още не е сменен, няма време/.Това е засега, карам я колцата всеки ден, днес се разходих до Свищов и съм много доволен! Дано да няма проблеми завбъдеще.
Bravo 1.9 TD100 GT, 1997
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар