Смяната на маслото си е различна за всеки двигател. Интервала се дава от производителя. На скутера ми интервала е 2к км на кроса е 4-ри резервоара гориво............
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на маслото? 7к; 10к; 20к?
Collapse
X
-
Ами не сипвам масло за 10лв/л...затова и питам...това което слагам не е евтино отива на към 20лв/л...а купувам по 5л на смяна....В моята кола наливна нафта е почти чудо да се сипе...да не кажа невъзможно...зареждам само на шел...имам си няколко бензиностанции в БГ които съм си избрал и си зареждам на тях като пътувам.brat_John написа:Обикновено смяната на масло е в зависимост от това какво масло наливаш. Има масла, които се сменят и на 25000 ама за цената се сещаш каква е разачка. Смяната масло също зависи и от горивото с което караш. Качеството на нашите горива не отговаря за т. нар. Long life масла. А колкото до това, че ти излиза сервиз на 15000 това се можеш да го промениш като я закачиш на компютър със сервизна програма. На сегашната ми кола беше настроено на 20 000, а в момента е на 10 000 по мое желание.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Е това е защото си го сменилVladim написа:Ако сте сигурни в качеството на маслото споредм мен е разумно на турбодизеловите мотори маслото да се сменя на около 9 хиляди. Аз лично не залагам на Селения, като марка-нищо, че така пише на лепенка под капака!
А относно това италианците, кога сменят маслото... аз самият пострадах от тази немърливост! Като взех колата на пръчката на маслото имаше буквално една капчица на края! Това е доста под минимума. Да не говорим, че маслото беше толкова гъсто, че по-скоро на грес приличаше. На първо време долях малко полусинтетично масло, а след няколко дни го смених изцяло. След месец турбината ми сдаде багажа на магистралата близо до Ихтиман! Втулките се смляха, оста се строши и колата заприлича на димна машина отзад-маслото от турбото отиваше в изходящия колектор. В този ред на мисли-сменяйте редовно маслото и не правете компромиси с качеството!
Ако го беше оставил с греста може би нямаше да изтропа.Много ми е интересно как тая кола е изкарала там по 40-50 000 без да и сменят масло 15 години там, дойде тука и след месец изтропа.Един познат си беше купил кола която не и било сменяно маслото 60 000 км.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
На моето ТД си го сменям на 10 000 км, а на около 8 000 започва да го побутва. За JTD го дават да се сменя ба 20 000 км, но според мен, с тази нафта тук е по-добре и на JTD да се сменя на 10 - 15 к км. Маслото СЕЛЕНИА ТД си е добро за нашите машинки - издържа на високи температури в турбината и е резистентно към саждите от изгарянето на дизела. Това е идеята на маслото за D/TD & JTD двигаели. Ако сте твърдо решени да наливате друго масло - марка/тип, уверете се че отговаря на тези две изисквания, освен да маже добре.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Незнам кое JTD визираш, но на Фиат JTD 105 смяната е на 10 000.Dido_Lyubenov написа:На моето ТД си го сменям на 10 000 км, а на около 8 000 започва да го побутва. За JTD го дават да се сменя ба 20 000 км, но според мен, с тази нафта тук е по-добре и на JTD да се сменя на 10 - 15 к км. Маслото СЕЛЕНИА ТД си е добро за нашите машинки - издържа на високи температури в турбината и е резистентно към саждите от изгарянето на дизела. Това е идеята на маслото за D/TD & JTD двигаели. Ако сте твърдо решени да наливате друго масло - марка/тип, уверете се че отговаря на тези две изисквания, освен да маже добре.
Коментар
-
ЖТДто го карам с Selenia WR , май беше 5w40, и го сменям на десетина хиляди, макар че в сервиза ми казват че мога да го карам поне 15, а производителя му дава даже 20, ама режима ми е все студено градско и най вероятно доста по бързо се скапва, иначе колатата за 10к иска 200-300мл доливане, което си е ок според мен, все пак не е в пъва младост - и покапва от тук от там, и турбаланчо сигурно прекарва по малко...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
В темичката за Политрон, съм постнал линк към сайта на СЕЛЕНИА, и в спецификациите на СЕЛЕНИА ТД пише, че на D & TD ДВГ се сменя на 10к а на JTD след 2001 г. на 20к. Аз си знам, че започне ли ДВГ да бута маслото, значи започва да си губи вискозитета и му е време за смяна. Наблюдавам пробега, за да знам дали има грижи с ДВГ и за това губи масло, и все пак с това масло на TD100 не превишавам 10к км. Обикновено на 8к км. започва да го гори по малко, но до 10к ми изгаря около 200 - 300 мл с течовете от гарнитурите но това е за целия пробегAirfan написа:Незнам кое JTD визираш, но на Фиат JTD 105 смяната е на 10 000.Dido_Lyubenov написа:На моето ТД си го сменям на 10 000 км, а на около 8 000 започва да го побутва. За JTD го дават да се сменя ба 20 000 км, но според мен, с тази нафта тук е по-добре и на JTD да се сменя на 10 - 15 к км. Маслото СЕЛЕНИА ТД си е добро за нашите машинки - издържа на високи температури в турбината и е резистентно към саждите от изгарянето на дизела. Това е идеята на маслото за D/TD & JTD двигаели. Ако сте твърдо решени да наливате друго масло - марка/тип, уверете се че отговаря на тези две изисквания, освен да маже добре.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар