Sven написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смазване на ГНП и проблема по загасването-появи се отново
Collapse
X
-
Не съм го прегледал на компютър защото този автомобил по принцип много трудно се връзва с комп.Гасненето си го знам от какво е остава само да локализирам мястото от където поема въздух.Клапана за невръщане на горивото в резервоара е в ход на поставяне заедно с преглед на маркучите между дюзите за излишната нафта така и тапичката на 4 цилиндър.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Това с маслото го правих веднъж. Майсторът, който ми проверява дюзите, каза че нашите Lukas-помпи са с лагери (а с какво са другите-втулки?!) и те не могат да се смазват, защото нафтата ни е суха. Било хуваво периодично на няколко месеца на резервоаер нафта да се слага до 2л двутактово масло.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Виж тук не си прав. Причината е или в компа или в субекта. Напротив, страшно много информация изкача. Има различни портове. Един пример, търсихме порта за airbag налетяхме на мотора и се започна номер на мотора година месец, помпа модел номер, ъгли на помпата и т.н. и нещеш ли стигна до проблем в дебитомера. Сакън, извади куплунга момчето, пръска го със спрей и отново. Грешката изчезна. После го пусна на мерене, запалих колата и при подаване на газ се виждаше как потока на въздуха се увеличава-мери, виж колко трябваше да бъде при дадени обороти, никой не ти казва (и това сигурно го пише някъде). Та колеги, доста неща могат да се видят и при нашите коли.Tornado написа:Не съм го прегледал на компютър защото този автомобил по принцип много трудно се връзва с комп.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.doofiat написа:Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Оффф то един ли бе да го опишеш :D :D :DTornado написа:Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.doofiat написа:Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?
Коментар
-
То и на пръскалките за чистачките има клапанчета ама като помирисаха течностите които се предлагат на пазара в България и СПЕКОХА,а какво остава за клапанчетата в гумената круша.Горката тя ако знаеше какво гориво минава през нея щеше да се замисли дали да го пусне изобщо.И в момента така и става от нашите перфектни горива ни протекоха на всички авансаторите,после клапанчетата за осигуряване на невръщане на горивото в резервоара и те започнаха да го пускат/изтърват/.После идва ред на скъсаните мембрани и други подобни каучукови изделия в ГНП.doofiat написа:Оффф то един ли бе да го опишеш :D :D :DTornado написа:Доколкото разбрах от предишните ти отговори проблема ти не е бил същия като моя.doofiat написа:Това клапанче ми го сменяха преди месец, но не знам колко струва. Аз нямах този проблем, който описваш. Общо със оправяне на подкачващата помпа ми излезе около 200 лв.Този клапан поред мен не обикновен. А според теб как ше действа този клапан - само в едната посока ли и в коя по-точно?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Трети ден вече и няма проблеми с паленето.Слагайте си клапани колеги.Tornado написа:Днес е пръвия ден с клапан за горивото който го предпазва от връщане в резервоара и първите впечатления са,че автомобила не загасва при палене след престой от 8-9 часа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Започна се отново това загасване.Ако преди да запаля напомпя с гумената круша не загасва.Сериозно се замислям вече за електрическа помпа която да подкачва горивото с едно реле за време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес отново пипнах тук там по горивната система и сега ще очаквам резултат.Ако не се оправи направо бутам излишното гориво от дюзите в една бутилка и затапвам там където е било.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар