ФИАТ обяви за създаването на нов дизелов двигател с обем 1,9 л, който би трябвало да предизвика истински фурор. Защото в зависимост от настройките той ще дава мощности от 180, 190 и даже 210 к.с. И всичко това от обем само 1,9 л!Италианските дизелови двигатели от ново поколение ще имат двоен турбонадув, благодарение на което ще постигат не само висока мощност, но и огромен въртящ момент в целия диапазон на оборотите - по думите на представителите на ФИАТ още при 1250 об/мин въртящият момент ще е 300 Нм, а максималните 400 Нм ще са налични още при 2000 об/мин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ създаде сензационен дизелов двигател
Collapse
X
-
Ей това се нарича истински Дизел, като се сетя, че на REGATA TD от същия обем на двигателя FIAT вадеха само 80 к.с, постижения на този нов двигател ми се виждат направо невероятни.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
-
Да, обаче замисляш ли се дали експлоатационния пробег на този дизел би се доближил поне малко до този на регатата?Гаранция че ще бъде с пъти по-малък.Съвсем естествена ситуация е това, не само за този проект.Голяма мощност от малък обем = интензивно износване, кратък живот.Естествено това не е задължително да бъде негатив.Двигатели-милионници вече не са на мода.Както беше казал сърбина:"Е ово е стандарт! Е...ш и фърляш!"Fire 999 написа:Ей това се нарича истински Дизел, като се сетя, че на REGATA TD от същия обем на двигателя FIAT вадеха само 80 к.с, постижения на този нов двигател ми се виждат направо невероятни.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
100% е такаEsper написа:Да, обаче замисляш ли се дали експлоатационния пробег на този дизел би се доближил поне малко до този на регатата?Гаранция че ще бъде с пъти по-малък.Съвсем естествена ситуация е това, не само за този проект.Голяма мощност от малък обем = интензивно износване, кратък живот.Естествено това не е задължително да бъде негатив.Двигатели-милионници вече не са на мода.Както беше казал сърбина:"Е ово е стандарт! Е...ш и фърляш!"
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
Да, така е... 1910 куб.см от 60 до 200 кс.Моето Пунто е 1910/60 кс...идентичния мотор при Добло е 63.Къде отиде техниката!Esper написа:Както беше казал сърбина:"Е ово е стандарт! Е...ш и фърляш!"Fire 999 написа:Ей това се нарича истински Дизел, като се сетя, че на REGATA TD от същия обем на двигателя FIAT вадеха само 80 к.с, постижения на този нов двигател ми се виждат направо невероятни.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
При Регата и Ритмо е онзи другия двигател 1929 куб/см. - 65-80 к.с, Дизел и Турбо-дизел. Да бе сега колите все повече приличат на "компютри на колела" с цялата тая пластмаса и електрониката накачена по тях, техниката и механиката май вече взимат второто място
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
Аз мисля,че това е бъдещето.По добре максимална мощност на 1500-2000 об/мин отколкото на 3000-4000.От тук пада и разхода на гориво и най важното пробега на двигатела се увеличава поне два пъти.Това си е мое мнение и не обвързвам никого.Esper написа:Да, обаче замисляш ли се дали експлоатационния пробег на този дизел би се доближил поне малко до този на регатата?Гаранция че ще бъде с пъти по-малък.Съвсем естествена ситуация е това, не само за този проект.Голяма мощност от малък обем = интензивно износване, кратък живот.Естествено това не е задължително да бъде негатив.Двигатели-милионници вече не са на мода.Както беше казал сърбина:"Е ово е стандарт! Е...ш и фърляш!"Fire 999 написа:Ей това се нарича истински Дизел, като се сетя, че на REGATA TD от същия обем на двигателя FIAT вадеха само 80 к.с, постижения на този нов двигател ми се виждат направо невероятни.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Между другото немците не спят, BMW също работят над 4-цилиндров, 2-литров битурбо дизел с 204 к.с. и 300 Nm въртящ момент.
Коментар