колеги забелязали ли сте да има клапанчета на маркучите на горивото.При мен има клапанче което да не позволява нафтата да се връща в резервоара при загасен двигател,но той е слаган допълнително.Мисълта ми е това нещо има ли го оригинално или е наше изобретение,защото майстори ми казаха да ги махна че тормозели помпата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
клапни на горивото на мареа тд100
Collapse
X
-
Колеги, за кои клапанчета става дума и къде се намират не става ясно.Долу на снимката се вижда гумената круша, която подкачва нафта и в нея има клапанета.По принцип за моята Брава от подписа заводски не са слагали такава гумена круша. Но след преглед по разни програми с един приятел се установи, че Мареа със същия двигател има заводски тази круша. Отидох в Александър Ауто и се оказа, че тази круша не е отделна част, а върви с цения горивопровод от резервоара до горивния филтър - около 150 лв.Такава гумена круша се слага лесно и я има с един магазин на Filtron в Красна поляна за 15 лв. Точен адрес и телефон мога да дам довечера.
Коментар
-
междувременно ми стана ясно че такива клапанчета оригинално няма.те се слагат за да компенсират лека повреда в помпата.в самата помпа има клапан който не позволява горивото да се връща назад и майсторетата слагат клапанчета за да компенсират тази повредка ,проблема е че тези клапанчета повлияват на входния дебит на помпата колко е фатално не се знае аз го изследвам този проблем сега даже монтирах прозрачни маркучи за да наблюдавам движението на горивото ---луд човек.благодаря ви за съдействието
Коментар
-
След ноември 98-ма въпросната круша се монтира и на Брава/Браво (номер 9 на схемата). За преди това не мога нищо да кажа, не ми се ровеше по документации за моделите от преди това време. А отностно клапанчетата-имам си две при мен, които са слагани допълнително, същите, като тези на, който Tornado бе поместил снимка. Наскоро смених и маркучетата между клапанчетата, филтъра и помпата. От време на време системата пак дърпа въздух и се налага да подкачвам ръчно! Най-странното е, че това се случва, когато колата е паркирана на наклон, но не винагиdoofiat написа:Колеги, за кои клапанчета става дума и къде се намират не става ясно.Долу на снимката се вижда гумената круша, която подкачва нафта и в нея има клапанета.По принцип за моята Брава от подписа заводски не са слагали такава гумена круша. Но след преглед по разни програми с един приятел се установи, че Мареа със същия двигател има заводски тази круша. Отидох в Александър Ауто и се оказа, че тази круша не е отделна част, а върви с цения горивопровод от резервоара до горивния филтър - около 150 лв.Такава гумена круша се слага лесно и я има с един магазин на Filtron в Красна поляна за 15 лв. Точен адрес и телефон мога да дам довечера.
Искам да отбележа, че нямам течове от авансатора, или дюзите! Свалях скоро капака и огледах много внимателно. Проблемът с въздуха дойде откакто смених горивния филтър. Явно не съм го завил добре, знам ли
Надявам се, като го сменя някой ден проблемът да изчезне така, както се появи!
Клапанчетата едва ли тормозят помпите-това е моето мнение!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз от месец карам дори и без круша.Преди това имах и допълнителен клапан и круша. Махнах ги и нямам проблем с клапанчето за обратна нафт (скоро ми го сменяха).Разлика с клапанче и круша и без никакви клапани не намирам.П.С. Все пак крушата ми е в багажника и при нужда за 2 мин. я слагам :DП.С. 2. Моята кола по каталог е без круша и е 03.1998 произведена.Tornado написа:И в карайна сметка колега оказват ли влияние тези допълнителни клапани защото и аз съм с такъв вече.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар