След като смених сегментитеи колата ми стана много шумна , мислех че нещо центровката не бива , но ходих в стария сервиз на фиат който беше в Бургас момчето ми зацепи ремъка както трябва да е по книжка но пак същата работа, върна назад един зъб разпределителния вал стана малко по тиха но нищо общо с преди. Чува се едно като чаткане но не може да се разбере от какво е. Някой ако има някакви идеи да каже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След ремонт двигателя стана много шумен
Collapse
X
-
Нямам идея дали е същото но....при мен след смяна на вложки на клапаните на следващия ден усещам с музикалното си ухо че се появява некфо чукане при определени обороти и колата е малко по-шумна. След малко изследване се оказа че най-добре се чува на 1900 оборота. Газ до моя човек в сервиза, излезе че една идея е пренатегнат ремъка. Отпусна го малко и заспа. Звучи ми сходно на твоя проблем тъй че....пробвай.Пунто SX 55 '95 Метан
-
Re: След ремонт двигателя стана много шумен
А помпата на белег ли е? Зъб встрани и става шумна от дюзите... също хлабината на клапаните.Doofiat прави същата процедура, но колата си е в нормата, работи както преди.Когато сменяха ремъка на Пунтото ми, също се бяха ОАКАЛИ и колата чаткаше като Форд-Транзит дизел...един зъб на помпата!reiban написа:върна назад един зъб разпределителния вал стана малко по тиха но нищо общо с преди. Чува се едно като чаткане но не може да се разбере от какво е. Някой ако има някакви идеи да каже.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: След ремонт двигателя стана много шумен
Може да се чува детонацията от запалването на горивото, ако дебелината на гарнитурата на главата не е подбрана правилно.reiban написа:След като смених сегментитеи колата ми стана много шумна , мислех че нещо центровката не бива , но ходих в стария сервиз на фиат който беше в Бургас момчето ми зацепи ремъка както трябва да е по книжка но пак същата работа, върна назад един зъб разпределителния вал стана малко по тиха но нищо общо с преди. Чува се едно като чаткане но не може да се разбере от какво е. Някой ако има някакви идеи да каже.Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
А за демпферната шайба на пистовия ремък, която е на коляновия вал сещал ли си се
Като слушам как го описваш, натам отиват нещата
Те имат свойството да се чупят и да тракат така зловещо, се едно ше умре мотора всеки момент, особено като е студена колата. Я вземи провери! Вярно, не е много евтина - 150-200 лв е, но пък е по-благоприятния вариант от това да ти е скапан моторът
Чаткането се чува по-отявлено откъм дясната долна част на двигателя. Отгоре, откъм капака, почти не се чува
_______
146 JTD
Коментар
-
Ако шпонката не му е здрава не само чукане ще усети ами и гаснене на всеки сфетофар или стопyani написа:Свали шайбата на разпределителният вал и виж дали шпонката е здрава.
заради системно прехвърляне на зъб и губене на центровка!
Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар